ورزشی 16:53 - 10 اسفند 1393
گزارش تمرین پرسپولیس
در قسمتی از تمرین وقتی مهاجم پرسپولیس موقعیت خوبی را از دست داد حمید درخشان به این بازیکن تذکر جدی داد.

تذکر جدی درخشان به طارمی/ مصدومیت جزئی بنگر

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در تهران پیش از عزیمت به ازبکستان برای دیدار مقابل بنیاد‌کار این کشور در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 15.15 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

*در ابتدای تمرین بازیکنان پرسپولیس حدود 5 دقیقه به صحبت‌های حمید درخشان گوش دادند و سرمربی پرسپولیس برای بازیکنان تیمش صحبت کرد.

*مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس که کمی از ناحیه کشاله احساس ناراحتی می‌کند امروز همراه با مسعود مومنی مربی بدنساز پرسپولیس به تمرینات اختصاصی پرداخت.

*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها با نرم‌دوی بازیکنان و سپس پاسکاری‌های سرعتی ادامه پیدا کرد و سپس دقایقی بازیکنان به حفظ توپ پرداختند.

*رضا نوروزی و حمید‌رضا علی‌عسگری دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای تمرین به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفتند و زیرنظر پزشکان به تمرین پرداختند.

*محمد عباس‌زاده مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که به علت بیماری نمی‌تواند سرخپوشان را در سفر به ازبکستان همراهی کند امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و دقایقی تمرینات بازیکنان پرسپولیس را تماشا کرد.

*امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از دقایقی تمرین با تیم به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفت.

*در بخشی از تمرین مدافعان و مهاجمان پرسپولیس دو قسمت شده و مهاجمان زیرنظر حمید درخشان و مدافعان هم زیرنظر حسین عبدی به تمرین پرداختند.

*دروازه‌بانان پرسپولیس با شروع تمرین زیرنظر نادر باقری تمرین کردند.

*محمود خورد‌بین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز دیرتر از سایرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.

*در قسمتی از تمرین محسن بنگر از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی دید اما شدت مصدومیت این بازیکن زیاد نبود.

*بازیکنان تیم پرسپولیس که همراه این تیم راهی سفر ازبکستان نمی‌شوند هم در تمرین امروز حضور داشتند.

*در دقایقی از تمرین حمید درخشان از فاصله دور به دروازه شوت می‌زد که توپ‌های او تبدیل به گل می‌شد. این در حالی است که برخی از بازیکنان جوان پرسپولیس نمی‌توانستند از همان فاصله دروازه بدون دروازه‌بان را باز کنند.

*در حالی که امروز آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به ازبکستان انجام می‌شد اما استقبال بسیار کمی از سوی هواداران از این تمرین به عمل آمده بود به طوری که تنها 23 نفر برای تماشای این تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند.

*در قسمتی از تمرین حمید درخشان زمانی که مهدی طارمی موقعیت خوبی را از دست داد تذکر جدی‌ای به او داد.

*زمانی که بازیکنان پرسپولیس مشغول بازی درون‌تیمی بودند مهرداد کفشگری پشت ضربه پنالتی رفت که این ضربه پنالتی را به صورت چیپ تبدیل به گل کرد.

*تمرین پرسپولیس راس ساعت 16:45 و پس از 90 دقیقه تمرین به پایان رسید.

*قرار است پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز راهی فرودگاه امام خمینی (ره) بشوند تا در ساعت 22 با پروازی اختصاصی تهران را به مقصد تاشکند ترک کنند.


5951160
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است