اجتماعی 22:50 - 09 شهریور 1395
مرد شرور که به‌دلیل سوابق متعدد کیفری‌اش به دالتون ورامین معروف شده در آخرین شرارتش زنی را با تهدید چاقو ربود و وی را یک هفته زندانی و شکنجه کرد.

چندی قبل زن جوانی به دادسرای ورامین رفت و مدعی شد مرد شروری او را ربوده و یک هفته شکنجه‌اش کرده است. وی گفت: غروب شده بود و در کوچه دنبال پسرم بودم که ناگهان یکی از افراد شرور منطقه که به دالتون ورامین مشهور است سررسید. کوچه خلوت بود. او چاقویی نزدیک صورتم گرفت و شروع به تهدید کرد. او مجبورم کرد سوار موتورسیکلتش شوم و من را به حوالی قرچک برد.

او دست و پایم را بست و من را مورد ضرب و شتم و در نهایت آزار و اذیت قرار داد. او قبلا هم دست به چنین کاری زده بود. حتی یک مرتبه از من فیلمبرداری و تهدید کرد اگر از او شکایت کنم فیلم را پخش می‌کند. حتی یک‌بار دیگر او من را با تهدید به خانه دوستانش برد و دیگر از دست او امنیت ندارم. به‌دنبال اظهارات این زن تحقیقات ویژه‌ای در این‌باره آغاز شد. تجسس‌های اولیه حاکی از آن بود که مرد شرور بیش از 10مرتبه زن جوان را ربوده و مورد ضرب و شتم قرار داده است. همچنین معلوم شد او چندین مرتبه به اتهام‌های مختلف دستگیر و زندانی شده است و ساکنان منطقه از دست او آرامش ندارند. در چنین شرایطی گروهی از مأموران در عملیاتی ضربتی وی را در منطقه گل‌تپه دستگیر کردند.

دالتون ورامین در اظهارات اولیه‌اش تلاش کرد تحقیقات پلیس را از مسیر اصلی منحرف کند. او گفت: من قصد ازدواج با زن جوان را داشتم. به همین دلیل او را دزدیدم تا راضی‌اش کنم با من ازدواج کند ولی بعد که فهمیدم او زنی مطلقه است، رهایش کردم. حرف‌های متهم در حالی بود که شاهدی نیز وی را درحالی‌که زن جوان را با چاقو تعقیب می‌کرد دیده بود. این شاهد گفت: در کوچه ایستاده بودم که زن جوان را دیدم. او ترسیده بود و فرار می‌کرد. متهم هم سوار بر موتورسیکلت با چاقو او را تعقیب می‌کرد. وقتی متهم به من رسید گفت که زن جوان دچار توهم شده است. او دنبال زن جوان رفت و بعد فهمیدم که او ربوده شده است. با تکمیل تحقیقات مقدماتی، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه دهم به ریاست قاضی قربان‌زاده برگزار شد شاکی حضور نداشت و ابتدا ابولقاسم مرادطلب، دادستان ورامین به قرائت کیفرخواست پرداخت و گفت: بزه انتسابی در روز 14بهمن‌ماه سال‌93 در گل‌تپه اتفاق افتاده و متهم نیز در مراحل تحقیقات به آدم‌ربایی و ایراد ضرب و جرح اعتراف کرده است و مدارک موجود دال بر مجرم بودن وی است.

از سویی طی 14سال حضورم در حوزه قضایی ورامین متهم بارها بازداشت شده و به‌دلیل شرارت‌هایش به دالتون مشهور است. از این‌رو تقاضای اشد مجازات برای وی را دارم. در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: من هیچ کدام از اتهام‌هایم را قبول ندارم و اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است.

شاکی در نزدیکی خانه ما زندگی می‌کند و از مدت‌ها قبل با من اختلاف داشت. به همین دلیل از من شکایت کرده است. در این هنگام قاضی اعترافات متهم و اظهارات شاکی را قرائت کرد و درباره استشهادیه‌ای که ساکنان منطقه نوشته‌اند توضیح داد اما متهم تا آخر جلسه محاکمه اتهامش را انکار کرد. از سویی محتویات پرونده نشان می‌داد او به اتهام نگهداری هروئین نیز از سوی دادگاه انقلاب به تحمل یک‌سال حبس، شلاق و جزای نقدی محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیتش است. در چنین شرایطی قضات دادگاه ختم جلسه را اعلام کردند و برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.


8129249
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است