استانی 18:20 - 25 تیر 1397

شهرداری آمادگی برای مواجه با شرایط اقتصادی جدید را داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حیدری ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهارکرد: مخالفان انقلاب و برخی کشورهای بزرگ و قدرتمند جهان در حال تلاش برای وارد کردن ضربه اقتصادی به ایران هستند و عده ای نیز جنگ روانی در این راستا به راه انداخته اند.

وی افزود: مدیریت شهری باید آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط اقتصادی جدید را داشته باشد زیرا ما در خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستیم و از این رو، تهدیدهای حاکم بر کشور و شرایط ایجاب می‌کند که با شناخت، آگاهی و پیش بینی، شرایط لازم را برای گذر از بحران های احتمالی را فراهم کنیم.

حیدری بیان کرد: انضباط مالی و شفافیت یکی از برنامه‌ها و شعارهای اصلی و محوری شورای پنجم بوده  و در این راستا برنامه عملیاتی شهرداری  در کمیسیون های شورا در حال بررسی است و مدیران شهرداری و اعضای شورا باید با واقع‌بینی و طبق راهبردهای اساسی که به شهرداری ابلاغ‌ شده، در اسرع وقت، روند بررسی و تصویب آن را طی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد:شورای شهر در کنار مدیریت شهری است و آمادگی دارد حسب نیاز مدیریت شهری در حوزه بودجه اصلاحات لازم را در موقع خود انجام دهد.

وی گفت:همه  انتظار دارند فعالیت های مدیریت شهری بر محور برنامه، کار عالمانه، کارشناسی و براساس پیش بینی‌ها باشد تا بتوانیم به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم و برنامه های اعلامی را محقق کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد:امیدواریم با همت شهرداری و تلاش معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری، برنامه ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ شهرداری، فرآیند خود را طی کرده، به تصویب برسد و نوسانات و پیش بینی های لازم در آن مورد توجه قرار گیرد.

حیدری در پایان تصریح کرد: می‌توانیم به کمک حرکتی برنامه‌ریزی شده در شرایط اقتصادی متفاوت آمادگی خود را حفظ کنیم.


9844002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است