بین‌الملل 12:45 - 08 تیر 1394
یک کودک افغان که از ناحیه سر هدف تیراندازی قرار گرفته بود، از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از «ابنا»، یک کودک افغان در درگیری تروریست‌های طالبان با نیروهای امنیتی این کشور از ناحیه سر زخمی شد.

گلوله شلیک شده به سر این کودک اصابت کرده و نیمی از آن وارد سرش شده است. پزشکان افغان در حال مداوای وی هستند و وضعیت وی مطلوب گزارش شده است.

«بان ‌کی‌ مون» دبیرکل سازمان ملل در آخرین گزارش خود در خصوص جنگ در افغانستان و تاثیرات آن بر کودکان این کشور اظهار کرد: سال گذشته مشاهده شد که تعداد بیشماری از کودکان افغانستانی در نتیجه درگیری و جنگ در این کشور کشته یا معلول شده‌اند و فشار ناشی از جنگ را تحمل می‌کنند.

از تاریخ یکم سپتامبر 2010 تا 31 دسامبر 2014 بر اثر درگیری‌ها در افغانستان دست کم 2302 کودک کشته و 5041 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام


6658692
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: مسکو هرچه برای پیروزی می‌خواهد در اختیار دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جمهوریخواهان آمریکا اعلام کردند درباره بودجه فدرال برای دانشگاه‌هایی که اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل در آنها رخ داده، تحقیقات می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی بر خواسته واشنگتن برای توافق با حماس تاکید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت اوقاف و امور دینی در نوار غزه گوشه دیگری از جنایات ارتش رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در این منطقه را تشریح کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران نفر از پناهجویانی که قرار است به صورت اجباری از انگلیس به کشور رواندا در شرق آفریقا فرستاده شوند، ناپدید شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تداوم دخالت‌های سفیر آمریکا در بغداد، عراقی‌ها را به ستوه آورده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بروکسل متوجه این مشکل شده است که گاز در اتحادیه اروپا ۴ برابر گرانتر از چین یا ایالات متحده است. اما چه کسی در این مورد مقصر است؟
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ضمن ابراز خرسندی نسبت به دستگیری دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، گفت که این اقدام باید زودتر انجام می‌شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره صد‌ها افسر پلیس است تا به اعتراض دانشجویان این دانشگاه در حمایت از مردم غزه که بیش از یک هفته است در تحصن به سر می‌برند، پایان دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه کلمبیای آمریکا امشب (سه شنبه شب به وقت محلی) در محاصره صد‌ها افسر پلیس است تا به اعتراض دانشجویان این دانشگاه در حمایت از مردم غزه که بیش از یک هفته است در تحصن به سر می‌برند، پایان دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است