وبگردی 01:17 - 10 اسفند 1393
ملی پوش ایرانی روستوف گفت: «آقا قربان اصلیتی ترکمنی دارد و به همین دلیل آسان‌تر از قبل می‌توانم با سرمربی تیمم ارتباط برقرار کنم. البته بردیف خیلی وارد نیست اما خوش و بش و احوالپرسی را بلد است.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،بالاخره طلسم شکست و مسئولان روبین کازان با انتقال قرضی سردار آزمون به روستوف موافقت کردند. سردار به تیمی رفت که مربی دلخواهش آنجا بود. قربان بردیف ترکمن.

 

سردار در مورد انتقال قرضی به روستوف می‌گوید: «من در روبین کازان بازی می‌کردم و می‌توانستم همچنان در این تیم بمانم اما پیشنهاد روستوف باعث شد تا به این تیم ملحق شوم. البته مسئولان روبین کازان مخالف جدایی‌ام بودند و حتی سرمربی تیم در بازی‌های تدارکاتی از عملکردم خیلی راضی بود اما در نهایت وقتی دیدند علاقه‌مندم که به روستوف بروم با حضورم در این تیم موافقت کردند. من در روبین کازان هم روزهای خوبی را سپری کردم اما حالا تمام توانم را می‌گذارم تا بازیکن تاثیرگذاری برای روستوف باشم.»

 

یکی از دلایل اصلی انتخاب روستوف توسط آزمون، حضور یک مربی مشهور در این تیم بود. قربان بردیف ترکمن سردار را برای حضور در روبین‌کازان کشف کرد. سردار در این مورد می‌گوید: «روستوف از مدت ها قبل مرا می‌خواست. وقتی قربان بردیف سرمربی این تیم شد، پس از مشورت با پدرم و مدیر برنامه هایم تصمیم گرفتم پیشنهاد این تیم را قبول کنم. حضور بردیف و البته بازگشت انگیزه به فوتبالم، دلایل اصلی پذیرفتن پیشنهاد روستوف بود.»

 

سردار در ادامه می‌گوید: «می‌دانم که با حضور بردیف که اعتقاد فراوانی به من دارد می‌توانم بیشتر بازی کنم و پیشرفت قابل توجهی داشته باشم. او بود که استعداد مرا برای حضور در فوتبال اروپا کشف کرد و در 18 سالگی مرا به روبین کازان برد و در لیگ اروپا بازی‌ام داد. او یکی از بهترین مربیان فوتبال اروپا است و همین چند سال پیش از طرف مسئولان یوفا به‌عنوان یکی از 10 مربی برتر اروپا انتخاب شد. این نشان می‌دهد که بردیف کارش را بلد است و می‌تواند از وجود من به بهترین شکل ممکن استفاده کند.»

 

آزمون در مورد شرایط روستوف می‌گوید: «باید به روستوف کمک کنم. ما باید از انتهای جدول خارج شویم و بتوانیم از منطقه خطر فرار کنیم. باید گل بزنم و همراه بردیف و سایر بازیکنان، روستوف را نجات بدهیم. امیدوارم که در کارمان موفق شویم و به هدفمان برسیم.»

 

چند روز پیش مصاحبه‌ای از سردار آزمون در مجله بیزنس آنلاین منتشر شد با این مضمون که او علاقه‌ای به حضور در روستوف ندارد. سردار اما آن مصاحبه را تکذیب می‌کند: «من مدت هاست که مصاحبه نمی‌کنم. فکر می‌کنم بعد از جام ملت ها دیگر حرفی نزدم تا به امروز. نمی‌دانم مجله روسی آن صحبت‌ها را چطور از قول من منتشر کرده بود. من این مصاحبه را انجام نداده بودم و نمی‌دانم چرا مجله روسی آن را نوشته بود. اتفاقا به خاطر بردیف دوست داشتم تا به روستوف بروم و زیر نظر او بازی کنم. حالا خوشحالم که این اتفاق رخ داد و توانستم دوباره شاگرد او بشوم.»

 

آزمون بعد از امضای قرارداد، تمرین اختصاصی خود را زیر نظر قربان بردیف و سایر اعضای کادر فنی روستوف انجام داد. او در مورد دلیل در نظر گرفتن این تمرین اختصاصی برایش می‌گوید: «من به دلیل امضای قرارداد به تمرین روز پنج‌شنبه تیم نرسیده بودم و به همین دلیل بردیف برای من تمرین اختصاصی در نظر گرفت. او مرا همراه با یک دروازه‌بان و چند مربی به زمین تمرین برد و حدود یک ساعت با من کار کرد. بردیف از جمله مربیانی است که بازی روی زمین را دوست دارد و فلسفه مربیگری‌اش بازی زیبا است. او به من خیلی کمک می‌کند که چطور ضربه بزنم و چگونه دروازه حریف را باز کنم.»

 

سردار حالا کار آسان‌تری برای برقراری ارتباط با سرمربی تیم دارد. بردیف ترکمن است و سردار هم همینطور. پس این دو می‌توانند به زبان ترکمنی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. آزمون در این باره می‌گوید: «آقا قربان اصلیتی ترکمنی دارد و به همین دلیل آسان‌تر از قبل می‌توانم با سرمربی تیمم ارتباط برقرار کنم. البته بردیف خیلی وارد نیست اما خوش و بش و احوالپرسی را بلد است و می‌تواند مرا راهنمایی کند. در روستوف و با حضور او می‌توانم گلیم خودم را از آب بیرون بکشم. البته مترجمم هم هست و او هم مرا در این راه کمک می‌کند.»

 

سردار در ادامه می‌گوید: «البته آقا قربان بیشتر روسی صحبت می‌کند اما من و او می‌توانیم ترکمنی حرف بزنیم. همین قوت قلبی است برای من تا انگیزه‌ام بیشتر شود. او بعد از امضای قرارداد به من گفت که باید خوب تمرین کنی تا در تمام بازی‌ها حاضر باشی. من هم تمرکزم را گذاشته‌ام تا در تمرینات آماده باشم و جواب اعتماد آقا قربان را بدهم.»

 

آیا روستوف در لیگ روسیه می‌ماند و از خطر سقوط رها می‌شود؟ سردار می‌گوید: «چرا که نه. روستوف هزینه کرده، بازیکن و مربی آورده تا سقوط نکند. ما باید برای نیم‌فصل دوم لیگ روسیه تمرکز کنیم و در هر بازی برای برد به زمین برویم. فکر می‌کنم از وقتی بردیف به روستوف آمده وضعیت این تیم بهتر شده. برای ادامه مسابقات هم باید از بازی با لکوموتیو مسکو بردهایمان را آغاز کنیم تا در ادامه راه با مشکل مواجه نشویم.»

ایران ورزشی


5945251
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ناکارآمدی سامانه‌های پدافندی پاتریوت در اراضی اشغالی در مواجهه با حمله پهپادی-موشکی ایران موجب تصمیم مقامات این رژیم برای از رده خارج کردن آنها شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در عملیات والفجر ۳ با تصرف ارتفاعات کله‌قندی موفق به اسارت گرفتن سرهنگ جاسم‌یعقوب پسرخاله صدام شده بود. برای همین از او کینه داشتند و ما نمی‌خواستیم پیکر شهید به دست دشمن بیفتد. اما وقتی بچه‌ها می‌روند اثری از جنازه در نیزارها پیدا نمی‌کنند...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تا دیر وقت بیدار ماندن برای سلامتی مضر است و خطراتی نظیر تضعیف سیستم ایمنی بدن، ایجاد مشکلات فکری و افزایش وزن را به همراه دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کشیدن سیگار از چند جهت برای سلامتی مضر است. سیگار مملو از سمومی است که مطمئناً به سیستم بدن آسیب می‌رساند. از میان تمام عواقب منفی که سیگار کشیدن به همراه دارد، تیره شدن پوست و آسیب پوست بیشترین فراوانی را دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب، به بررسی راهکار‌های جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار می‌پردازیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث صابری فومنی ملقب به «گل آقا» با طنزپردازی های خود در نشریات «توفیق، اطلاعات و سپس «گل آقا» روح تازه ای به ادبیات طنز بخشید، نابغه ای که دیگر تکرار نشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک بی‌احتیاطی کوچک و اعتماد به یک خوراکی خودرو موسوم به کلاهک مرگ می‌تواند مصرف‌کنندگان را به کام مرگ بکشاند و فصل بهار زمان اوج رویش و مصرف آن است؛ مرگی که راحت جولان می‌دهد و سهل‌انگاران را شکار می‌کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی می‌گوید: بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده ایرانی به کشورهای همسایه صادرات بستنی دارند که بیشتر به عراق و کشورهای حوزه خلیج‌فارس مانند عمان و کویت و امارات به‌ویژه شهر دوبی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» معلمان در شکل‌گیری و قوام شخصیت آدمی نقش به سزایی دارند بنابراین توجه هر چه بیشتر به این قشر می‌تواند در تربیت معنوی و دینی دانش‌آموزان که آینده سازان جامعه هستند کمک کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج یک مطالعه حاکی است مشارکت سیاسی که یکی از ارکان توسعه سیاسی در ایران و سایر جوامع است، نیازمند شناسایی چالش‌های این مسیر و رفع آنهاست که کمبود اطلاعات و آگاهی‌های سیاسی، بومی و قومی گرایی از جمله این چالش‌ها بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است