استانی 08:43 - 09 مهر 1399
ایسنا/گلستان شانزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، سیستم‌ها و تجهیزات آبیاری، خدمات و صنایع وابسته استان گلستان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در گرگان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گلستان

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی گلستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور ۷۸ شرکت تولید کننده ادوات و ماشین‌های کشاورزی و آبیاری از استان‌های مازندران، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قزوین، کردستان، فارس، کرمان، مرکزی، البرز، قم، همدان، سمنان و گلستان برپا شده است.

مریم برزنونی بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای کشاورزی در گلستان، همواره رغبت تولیدکنندگان ماشین‌های کشاورزی برای شرکت در نمایشگاه استان گلستان زیاد بوده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نمایشگاه بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا استان بوده و تمامی موارد بهداشتی رعایت شده است. افراد شرکت‌کننده در نمایشگاه صرفاً کشاورزان و متخصصین هستند که با دعوت‌نامه در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به نقش تکنولوژی در افزایش تولید محصولات کشاورزی، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان و زیرساخت‌های آبیاری است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی گلستان بیان کرد: ضریب مکانیزاسیون در استان گلستان از متوسط کشوری بالاتر است.

برزنونی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تا ۱۱ مهرماه ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های گلستان در جاده گرگان به آق‌قلا دایر است.

انتهای پیام


10741121
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است