اجتماعی 12:17 - 29 فروردین 1393
عجب شیر، مراغه - ایرنا - امام جمعه عجب شیر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ضامن عزت و سربلندی ملت و انقلاب است.

حجت الاسلام محمود شربیانی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی قهرمان افزود: فداکاری و حماسه آفرینی های ارتش چه در زمان انقلاب و چه هشت سال دفاع مقدس جاودانه بوده و فراموش نمی شود.



وی اظهار کرد: مردم پدر ارتش و ارتش فرزند ملت بوده و بین آنان اعتمادی خونی وجود دارد که حاصل آن 48 هزار شهید بوده که مانند نشان زرینی بر سینه ارتش می درخشد.



امام جمعه عجب شیر ادامه داد: رمز موفقیت ارتش جمهوری اسلامی از نور الهی نشات گرفته و وجود آن برای تک تک این ملت عنایت و رحمت بزرگی است که باید شکرگزار آن باشیم.



حجت الاسلام شربیانی با اشاره به تحمیل جنگ به کشورمان از سوی قدرت های زورگوی غربی و تجاوز ارتش رژیم بعث عراق به خاک ایران اسلامی، یادآوری کرد: مهمترین دسیسه دشمنان که می خواستند از این طریق ملت ایران را به زانو درآورده و انقلاب اسلامی را سرنگون کنند، تحمیل جنگی هشت ساله بود.



وی با بیان اینکه نیروهای ارتش، زینت ولایت بوده و به اذن خدا حامی ولایت در جهان هستند، گفت: 29 فروردین مصادف با روز ارتش و سالروز حماسه آفرینی های دلاورمردان نیروی زمینی قهرمان، یادآور خاطرات فراموش نشدنی، ایثارگری ها، فداکاری ها و جانبازی های ارتشیان است.



امام جمعه عجب شیر خاطرنشان کرد: ارتش با ندای آسمانی رهبر کبیر انقلاب و پیوستن به صفوف مردم نقش اساسی و تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب ایفا کرد.



حجت الاسلام شربیانی افزود: ارتش سند حقانیت و ضامن ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و در تربیت کارکنان مومن، متعهد، متخصص و فداکار نیز کارنامه درخشانی دارد.



وی گفت: وحشت دشمنان از نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی نه تنها به خاطر سلاح های پیشرفته بلکه به خاطر روحیه شهادت طلبی و ایثارگری آنان است.



در این آیین یگان های موتوری و پیاده مستقر در پادگان شهید سرلشگر شعبان برخورداری، با رژه در برابر کلام ا... مجید، تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب، با فرمانده کل قوا تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای دفاع از میهن اسلامی به دشمنان نشان دادند.



7485/590/587

انتهای پیام /*


3510477
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» محمد پر دل گفت: به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری تهران از تصویب ایجاد شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه با هدف رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با ارتشاء توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری ک...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۸ در خصوص تصمیمات و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در جنوب‌غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۸ در خصوص تصمیمات و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در جنوب‌غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۸ در خصوص تصمیمات و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در جنوب‌غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سید جلال الدین محمدیان خواننده از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آیین بهره‌برداری از پروژه تحکیم بستر، ایمن‌سازی، تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است