استانی 10:26 - 20 مرداد 1399
فرماندار اردستان:
ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: راه‌اندازی دو ناحیه صنعتی در دهستان علیا و برزاوند اردستان نوید سال جهش تولید در شهرستان را می‌دهد.

راه‌اندازی دو ناحیه صنعتی در اردستان نوید سال جهش تولید است

حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز با توجه به وضعیتی که در شهرک و نواحی صنعتی شهرستان وجود دارد در توسعه آن‌ها با محدودیت مواجه هستیم و علی‌رغم اینکه شرکت شهرک‌ها قول توسعه آن را داده، زمین‌های بلااستفاده‌ای که از تاریخ مهلت آن‌ها گذشته است نیز باید تعیین تکلیف و در صورت اجبار خلع ید شود.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از بازوهای قدرت اقتصادی هر منطقه اثرات مثبت فراوانی نظیر کاهش نرخ بیکاری، بهبود اقتصاد و اعتبار و اعتماد به دستاوردهای تولیدات داخلی را به همراه دارد، افزود: با تصویب شورای سرمایه‌گذاری شهرستان راه‌اندازی دو ناحیه صنعتی در دهستان علیا و برزاوند اردستان نوید سال جهش تولید در شهرستان را می‌دهد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در حال حاضر یک شهرک صنعتی اردستان و دو ناحیه صنعتی زواره و مهاباد در شهرستان فعال است تصریح کرد: از آنجایی که واحدهای کوچک و زودبازده نقش بسیار مهمی در جهش تولید دارند تمام تلاش‌ها برای تحقق شعار سال و کمک به بهبود اقتصاد در منطقه و اشتغال‌زایی معطوف شده است.

تأملی با بیان اینکه تیم مدیریتی شهرستان به هماهنگی خوبی برای حمایت از سرمایه‌گذار رسیده است، گفت: به عنوان مثال در حال حاضر هیچ پرونده‌ای در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان وجود ندارد که معطل مانده باشد و در سه سال گذشته ۳۳ جواز تأسیس واحد صادر شده است.

وی با بیان اینکه امروز در سطح شهرستان اردستان با تلاش‌هایی که همه مسئولان انجام دادند و تمام زیرساخت‌ها در زمینه‌های برق، مخابرات، آب، محیط زیست و... انجام شده و هیچ مانعی برای ورود سرمایه‌گذار وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد؛ شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای پیش رود که سرمایه‌گذاران بتوانند در آن فعالیت و برنامه‌ریزی داشته باشند. نبود اطمینان سرمایه‌گذار از شرایط کشور مهم ترین مشکل جذب سرمایه گذار است که دلایل مختلفی از جمله تحریم‌ها و قوانین دست و پاگیر دارد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه سیل‌های چند سال گذشته خرابی‌هایی را به قنات‌های شهرستان اردستان وارد کرده، گفت: با پیگیری‌ نماینده مردم اردستان در مجلس مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت قنوات شهرستان از سازمان برنامه و بودجه تخصیص پیدا کرده بود که تاکنون ۵۰ درصد این مبلغ تخصیصی، نقد شده است.

انتهای پیام


10659867
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است