استانی 00:05 - 02 آبان 1393
در لیگ دسته اول امید کشور
تیم فوتبال امید صبای قم در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با پنج رقیب مدعی هم‌گروه شد.

صبای قم با 5 رقیب مدعی هم‌گروه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم تیمی است که دو سال تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را دارد اما بعد از سقوطی که دو سال قبل به دسته اول داشت امسال برای دومین سال متوالی در لیگ دسته اول برای بازگشت مجدد به لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

تیم امید صبا فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور داشت و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد و حتی به مرحله نهایی نیز راه یافت اما در سال جاری یک بار دیگر باید برای رفتن به لیگ برتر تلاش خود را از سر بگیرد.

صبای قم در حالی امسال برای سومین دوره در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد که نخستین بار در سال 1389 و آخرین بار در سال 1392 در این رقابت‌ها حضور داشت و چنانچه به لیگ برتر بازگردد برای سومین بار در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

تیم فوتبال امید صبا در سال 1389 با هدایت ناصر بختیاری‌زاده از مربیان با دانش بومی استان قم که اکنون در لیگ برتر بزرگسالان در کادر فنی تیم صبای قم حضور دارد موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شد و در سال‌های 1390 و 1391 نیز در لیگ برتر به میدان رفت.

صبای قم در سال دوم حضور خود در بازی‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عملکرد ضعیف‌تری نسبت به لیگ قبل از آن داشت و آنقدر در مقابل حریفان خود نتایج دور از انتظار کسب کرد تا اینکه در پایان لیگ سال 1391 به دسته اول سقوط کرد.

حالا آرام آرام به زمان آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نزدیک می‌شویم و تیم فوتبال امید صبا با تصمیم مدیریت تیم‌های پایگاه این باشگاه کادر فنی خود را شناخته و از مرداد ماه برای بازگشت دوباره به لیگ برتر فعالیت‌های خود را شروع کرده است.

فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی با ناکامی تیم فوتبال امید صبای قم در بازگشت به لیگ برتر همراه بود که صبا با هدایت حسین گنجیان در مرحله مقدماتی نتایج بسیار خوبی کسب کرد و به همراه ابومسلم مشهد به مرحله نهایی رسید.

دیدارهای مرحله نهایی با هدف معرفی تیم‌های صعودکننده از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در گروهی که تیم امید صبای قم حضور داشت در مسجد سلیمان برگزار شد و تیم صبا با دو باخت و یک تساوی از راهیابی به لیگ برتر بازماند تا از امسال بار دیگر تلاش خود را برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال امید کشور از سر بگیرد.

امسال حسین گنجیان همچنان در راس کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم حضور دارد و شاگردانش در مرحله مقدماتی با تیم‌های فولاد یزد، پتوی‌لاله اصفهان، گیتی‌پسند اصفهان، برق شیراز و قشقایی شیراز به رقابت خواهند پرداخت در حالی که در مرحله مقدماتی لیگ امسال تیم‌ها در 4 گروه 6 و 7 تیمی تقسیم شده‌اند و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد می‌رود.


5024390
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است