استانی 11:33 - 28 خرداد 1398
مدیرکل گمرک استان البرز:
مدیرکل گمرک استان البرز از آمادگی برای تسهیل صادرات محصولات مؤسسه رازی خبر داد و گفت: ترخیص مواد اولیه تولیدات این مؤسسه در اولویت است.

مواد اولیه تولیدات مؤسسه رازی بدون دردسر ترخیص می‌شود

به گزارش ایسنا، غلامرضا نوحی در نشست مشترک با رئیس مؤسسه رازی اظهار کرد: مؤسسه رازی با تحقیقات گسترده و تولید محصولات و فرآورده‌های بیولوژیک موردنیاز کشور، نقشی برجسته در تأمین و حفظ سلامتی جامعه ایفا می‌کند و این واقعیت بر کسی پوشیده نیست.

وی بابیان اینکه یکی از وظایف گمرک تأمین سلامت جامعه است، یادآور شد: مؤسسه رازی در سالیان متعدد فعالیت خود به‌خوبی این رسالت را بر عهده داشته و لازم است شرایط مناسب برای ادامه فعالیت این مجموعه بزرگ و استراتژیک کشور فراهم شود.

مدیرکل گمرک استان البرز هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر با فعالیت‌های مؤسسه رازی و کمک به رفع مشکلات آن در بخش گمرک عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با کاهش فرآیند تشریفات و افزایش سرعت ترخیص مواد اولیه از فرودگاه، گامی مؤثر در حمایت از سلامت مردم کشور برداریم.

نوحی با تأکید بر اولویت قرارگیری ترخیص کالاهای مؤسسه رازی، تصریح کرد: در صورت آماده بودن شرایط اختصاصی انبار در مؤسسه رازی، اگر کالایی از فرودگاه امام خمینی (ره) در بحث ترانزیت وجود داشته باشد، به‌سرعت ترخیص خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این، گمرک استان آمادگی لازم برای تسهیل صادرات محصولات مؤسسه رازی را دارد و در این زمینه همکاری لازم را با این مجموعه خواهد داشت.



انتهای پیام


10152886
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است