استانی 12:04 - 05 آذر 1394
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، تیم‌های اورژانس خود را در مرز مهران مستقر کرده است.

استقرار تیم‌های اورژانس لرستان در مرز مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، دکتر کورش ساکی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به زائران حرم سید الشهداء(ع)، دانشگاه علوم پزشکی لرستان پنج کد آمبولانس در مسیر زائران مستقر کرده است.

وی بیان کرد: در این زمینه سه کد آمبولانس با تمام امکانات و تجهیزات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار داده که از امروز در این استان مستقر شده‌اند.

ساکی افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان یک کد آمبولانس دیگر نیز با تمام امکانات در مرز عراق، در اختیار موکبی که توسط استانداری لرستان برپا شده، مستقر کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین گفت: یک کد آمبولانس نیز با تمام امکانات در اختیار موکب امام خامنه‌ای که در ورودی شهر خرم‌آباد برپاشده، قرار گرفته است.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مرکز فوریت‌های پزشکی و مراکز درمانی استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا در صورت نیاز به زائران اربعین خدمات‌رسانی کنند.

ساکی تصریح کرد: اورژانس هوایی استان نیز با هماهنگی اورژانس کشور برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در آماده‌باش کامل است تا در صورت نیاز مرکز فوریت پزشکی ایلام را پشتیبانی کند.

انتهای پیام


7431879
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است