استانی 20:37 - 21 فروردین 1399

تسهیلات قطره چکانی برای رفع مشکلات کشاورزان سیل‌زده کفایت نمی‌کند

حجت الاسلام حسن رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک نیمه شعبان گفت: میلاد خجسته مهدی موعود (عج) منشأ خیر و برکت برای تمام بشریت، ملت ایران، استان لرستان و مردم پلدختر است.

وی به یکمین سالروز انتصاب خود به عنوان امام جمعه معمولان، اشاره کرد و افزود: طی این مدت که در خدمت مردم معمولان بوده‌ام یکی از مواردی که بارها در خطبه‌ها و مناسبت‌های مختلف و با حضور وزرای دولت در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفته تاکید بر بازسازی آسیب‌ها در حوزه زیرساخت‌هایی مانند کشاورزی و پل‌های ارتباطی شهر معمولان بوده که بارها آن را تقاضا کرده‌ایم.

امام جمعه معمولان با بیان اینکه برخی پل‌های ارتباطی روستاهای شهر معمولان در جریان سیل تخریب و مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است، یادآور شد: مردم سیل زده معمولان مشکلات جدی در زمینه زیر ساخت دارند و با گذشت یک سال از سیل هنوز این زیرساخت‌ها از استحکام کافی برخوردار نشده‌اند و نیاز به توجه مسئولان دارند.

حجت الاسلام رضایی به مشکلات کشاورزان سیل زده معمولان اشاره کرد و افزود: تسهیلات در این زمینه به صورت قطره چکانی تزریق می‌شود که در شرایط راکد بودن مشاغل با توجه به مقابله با ویروس کرونا، مسئولان باید نسبت به این امر با در نظر گرفتن معیشت مردم جدیت مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: بحران شیوع ویروس کرونا نیز به کمک خداوند به خوبی پشت سر گذاشته می‌شود و مردم معمولان مردمی نجیب و شریف و پای نظام و ولایت هستند اما این به معنی آن نیست که مطالبات آنها در زمینه زیر ساخت‌ها و ایجاد اشتغال در منطقه فراموش شود.

امام جمعه معمولان به مشکلات حوزه بهداشت و سلامت شهر معمولان اشاره کرد و یادآور شد: این شهر با هشت هزار نفر جمعیت هنوز بیمارستان و حتی فضای سازی مناسب محوطه شبکه ندارد.

حجت الاسلام رضایی گفت: از این رو انتظار می‌رود مسئولان در زمینه رفع مشکلات بهداشتی و درمانی نیز به این شهر عنایت و توجه ویژه ای داشته باشند.


10477505
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است