سیاسی 21:30 - 14 تیر 1394
همراه با مذاکرات وین/219
وزیر خارجه فرانسه در بدو ورود به هتل کوبورگ با بیان اینکه خواستار توافقی هستیم که باعث برقراری صلح و امنیت شود، گفت: ما خودمان را برای دو روز مذاکره فشرده آماده می کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران از وین،"لوران فابیوس" وزیر خارجه فرانسه در بدو ورود به وین در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که قبلا متعهد شده بودم، برای چیزی که باید مرحله نهایی مذاکرات باشد، به وین آمدم».


وی با بیان اینکه الان در ٧٢ ساعت پایانی هستیم، افزود: مسئله اصلی این است که بدانیم آیا ایرانی ها حاضرند که قبول کنند تعهداتی مشخصی را درخصوص مسائلی که هنوز روشن نشده، بپذیرند، چیزی که هنوز انجام نگرفته است.


فابیوس ادامه داد:«خواستار توافقی هستیم که باعث برقرای صلح و امنیت شود. اما همه چیز باید روشن شود».


وی در پایان اظهار داشت: رویکرد فرانسه در این مرحله همانی است که قبلا بوده است؛ چیزی که من به آن موضع محکم سازنده می گویم. ما خودمان را برای دو روز مذاکره فشرده آماده می کنیم. از هم اکنون تمامی کارت ها روی میز است.


انتهای پیام/

6701592
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: پیک مصرف در تابستان به‌دلیل گرما بالا می‌رود، اما ظرفیت نیروگا‌ه‌ها در فصل تابستان پاسخگوی نیاز کشور نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده هوافضای سپاه گفت: عملیات وعده صادق، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم را برای تنبیه به کار گرفتیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پنج صیاد ایرانی بازداشتی در کشور آفریقایی سیشل با پیگیری همه جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری فرهنگیان کشور در دیدار سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مشکلات آموزش و پرورش پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: ارتش علاوه بر صیانت از مرز‌های کشور، در بحران‌های طبیعی در کنار مردم ایستاده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌آید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است