اقتصادی 12:00 - 24 بهمن 1394
یارانه نقدی بهمن‌ماه ساعت 24 دوشنبه همزمان با 26 بهمن‌ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: یارانه بهمن‌ماه شصتمین یارانه نقدی است که از آذرماه سال 1389 تاکنون یعنی زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.



یارانه نقدی در طول بیش از پنج سال گذشته از نظر مقداری هیچ تغییری نکرده و همان 45 هزار و 500 تومان خواهد بود. این در حالی است که به گفته نوبخت - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی – هنوز در مورد تبصره هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال آینده تصمیمی گرفته نشده، اما رقم پرداختی فعلا در همان 45 هزار و 500 قبلی باقی خواهد ماند.



با این وجود در این مدت تغییرات در تعداد یارانه‌ بگیران ایجاد شده و با تاکید قانون بودجه سال گذشته و سال جاری، از ابتدای امسال غربالگری و حذف یارانه‌بگیران پردرآمد رسما از سوی وزارت "تعاون، کار و رفاه اجتماعی" کلید خورده است.



گرچه آمار حذف یارانه‌بگیران مدتی است که به‌روزرسانی نشده، اما آخرین آماری که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از یکماه پیش اعلام کرد حاکی از حذف بیش از سه میلیون نفر از یارانه‌بگیران از لیست سازمان هدفمندی یارانه‌ها بوده و در این مدت مبلغی به حساب سرپرستان این خانوارها واریز نشده است.



با این وجود افراد حذف شده حدود دو ماه فرصت دارند که با مراجعه به سامانه yaraneh10.ir ضمن اطلاع از حذف و علت آن در صورت وجود اعتراض موضوع را ثبت کنند.


7678636
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کل بورس امروز ۱۰ اردیبهشت با کاهش ۳ هزار و ۷۳۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه هیات وزیران مبلغ گواهی اسقاط خودرو‌های مونتاژی افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» خاندوزی در حاشیه نشست مجمع عمومی بانک توسعه اسلامی گفت: مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی انجام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یوسف‌خانی گفت: بنابر آمار در شرایط کنونی ماهانه حداکثر ۲۰۰ هزار تن مرغ مورد نیاز کشور است که بر این اساس ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی کافی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند گفت: یک هزار و ۴۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در پرند که آماده تحویل است به دلیل عدم تامین زیرساخت آب و فاضلاب تحویل داده نشده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر نیرو گفت: تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق در نظر گرفته شده که شامل خودرو و لوازم خانگی کم مصرف می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مرکز صنایع دستی و فرش دستباف گفت: صادرات فرش دستبافت سال گذشته حدود ۴۰ میلیون دلار بود که این میزان نسبت به سال قبلش کاهش ۲۰ درصدی داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی عوارض ۶۰ درصدی برای صادرات سیب زمینی اعمال می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۱۰ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است