فرهنگی‌هنری 19:57 - 29 مرداد 1396
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیر موسسه خانه کتاب و انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با انتشار پیام‌هایی انتخاب سیدعباس صالحی به عنوان وزیز فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفتند.

پیام‌های تبریک برای سیدعباس صالحی

به گزارش ایسنا،  در پیام علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آمده است:

انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و همچنین کسب اعتماد قاطع نمایندگان ملت برای خدمت در کسوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاصل پشتوانه علمی و سابقه درخشان فرهنگی‌تان بوده است. سابقه حضور حضرتعالی به‌عنوان عضو حقیقی هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور مایه امید تمام خدمتگزاران عرصه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌ها است.

اینجانب به نمایندگی از سوی کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انتخاب حضرتعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفته و توفیق حضرتعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنم.

در پیام تبریک مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب، به سیدعباس صالحی نیز عنوان شده است:

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم از طرف رئیس محترم جمهوری را که با رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همراه بود، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.  

بدون شک این انتخاب نشات‌گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در دوره ها و مسئولیت های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه فرهنگی کشور را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می‌توان افقی روشن و آینده‌ای پر از امید را برای مجموعه فرهنگی و هنری کشور متصور شد.

جنابعالی یکی از چهره‌های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش  کشور محسوب می‌شوید که همواره با تفکر فرهنگی و به دور از حاشیه‌های سیاسی در مسیر تحقق اهداف جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر گام برمی‌دارید.

با حضور شایسته جنابعالی در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های فراوان و متنوع فکری بیش از پیش شاهد افق‌های روشن در تقویت جایگاه فرهنگ در جامعه خواهیم بود.

ضمن تقدیر از حسن انتخاب دولت تدبیر و امید و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تداوم توفیقات جنابعالی را آرزومندم.

همچنین در پیام تبریک انجمن  فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان  آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید عباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رئیس محترم جمهور که با رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پاسخ داده شد، آرامش خاطر را برای اهالی فرهنگ و هنر کشور به ارمغان آورد.

 انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ضمن تبریک این اعتماد شایسته، رجاء واثق دارد همانگونه که توفیق مهار بحران‌های حوزه فرهنگ در جایگاه معاونت فرهنگی را با شخصیت ممتاز نشاگرفته از ادب و متانت و رفتارهای مبتنی بر خرد جمعی داشتید در این عرصه سترگ و خطیر نیز به لطف الهی موفق و سربلند شوید.

اهالی نشر ضمن اینکه حضور جنابعالی را به عنوان یکی از نقاط درخشان و پرافتخار کابینه دوازدهم مغتنم می‌دانند به کاهش دغدغه های فرهنگی نهادهای مختلف و مآلا تمرکز نیروهای فرهنگی آنان ذیل این وزارتخانه با حضور فرد شایسته و دغدغه‌مندی چون شما امیدوارند.

 انتهای پیام


9377992
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است