اجتماعی 14:45 - 12 مرداد 1394
جانشین فرمانده ناجا خبر داد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: 80 درصد مرزهای سیستان و بلوچستان انسداد شده و 20 درصد باقی مانده دیگر نیز بزودی بر روی اشرار و قاچاقچیان مسدود خواهد شد.

کشف 200 تن موادمخدر در سال جاری در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در زاهدان، هدف از سفر خود به سیستان و بلوچستان را بررسی وضعیت امنیتی و بازدید از مرزهای استان بیان کرد و گفت: خوشبختانه با اعلام گزارشات و بازدیدهای میدانی انجام شده از مرزهای استان باید گفت که سیستان و بلوچستان دارای ضریب امنیتی بسیار مناسبی نسبت به دیگر استان‌هاست.

وی اظهار کرد: هدف نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان، ایجاد امنیت با رویکرد مردم محوری است، به گونه‌ای که امنیت امروز این استان مرهون همکاری مردم با پلیس است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه 77 درصد کشفیات در شرق کشور بوده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 200 تن مواد مخدر در کشور کشف شده که 18 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، این مواد بیشتر از باندهای بزرگ کشف شده است.

جانشین فرمانده ناجا در خصوص کشفیات سلاح در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در خصوص کشف اسلحه از استان های شاخص قلمداد می شود و در همین رابطه باندهای مهم قاچاق اسلحه در استان کشف و تعداد زیادی از افراد قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.

سردار مومنی علت توفیقات بدست آمده پلیس در کشف مواد و سلاح را همکاری مردم بیان کرد و افزود: همکاری مردم با پلیس ضامن امنیت در استان است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین از کاهش سوانح رانندگی در سیستان و بلوچستان نیز خبر داد و راه اندازی دوربین های سرعت سنج ، اعمال قوانین و بیشتر شدن آگاهی مردم درباره قوانین را از علل کاهش آمار تصادفات در این استان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: با همکاری وزارت راه، راه اندازی سیستم‌های هوشمند کنترل جاده ها در سیستان و بلوچستان با هدف کاهش تخلفات رانندگی و سوانح رانندگی در دستورکار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام


6852495
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است