استانی 13:13 - 01 تیر 1397

۱۳۲ طرح محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب انبارکی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی از فعالیت ۸۱ گروه حهادی در استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۳۷ هزار نفر در قالب این اردوها در سطح استان حضور خواهند یافت و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

انبارکی از فعالیت گروه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و معرفتی خبر داد و بیان کرد: از دیگر اقدامات می‌توان به اعزام ۱۸۰ گروه پزشکی به مناطق محروم، برپایی بیمارستان صحرایی و ایجاد ۲۰ پایگاه سلامت و مشاوره اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: طرح‌های محرومیت‌زدایی شامل طرح‌های مختلف عمرانی، سازندگی و زیرساختی بر اساس مطالبات مردم در در دهستان‌های بوالخیر تنگستان، کبگان دشتی و دهرود دشتستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان بوشهر سال گذشته ۶۰ طرح با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در سطح استان اجرا کرد، افزود: امسال ۱۳۲ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲۲.۵ میلیارد ریال توسط سپاه اجرا خواهد شد.

انبارکی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و تهیه و نصب ۲۵۹ کانکس برای اسکان ساکنان آن منطقه گفت: اجرای طرح بیابان زدایی در استان خوزستان با مشارکت سپاه استان بوشهر از دیگر اقدامات بوده است.


9818564
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است