اجتماعی 06:20 - 07 بهمن 1393
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری اعضای باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در محدوده شهریار، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر سنتی کشف شد.

6 نفر از اعضای یک خانواده در دام پلیس افتادند

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ محمد بخشنده در گفتگو با مهر، گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مشخص شد که ۶ نفر از اعضای یک خانواده با همدستی هم اقدام به قاچاق مواد مخدر از شهرستان های جنوبی کشور به تهران کرده و در محدوده شهریار اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند.

 

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و در طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از منزل آنها صادر شد.

بخشنده با اشاره به موفقیت کارآگاهان در اجرای عملیات دستگیری هر ۶ عضو این خانواده، گفت: کارآگاهان اداره آگاهی به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهریار برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و موفق شدند در یک عملیات ضربتی مخفیگاه متهمان را تحت محاصره درآورده و هر ۶ متهم پرونده را در حال بسته بندی مواد مخدر دستگیر کنند.

 

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک، ۲۲۰ گرم شیره تریاک، ۸۰ گرم سوخته تریاک، ۲ ترازو برای اندازه گیری دقیق مواد مخدر، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد و ۳ فقره چک به مبلغ ۴ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ بخشنده افزود: هر ۶ متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به توزیع مواد مخدر اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده، متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه به دادسرا منتقل شدند.

 

2007

 


5709333
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است