اجتماعی 11:37 - 01 اردیبهشت 1393
سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان گفت: ترویج فرهنگ بسیجی و تلاش برای نهادینه کردن آن در میان کارکنان به عنوان یک ضرورت در موفقیت سازمان ها و ادارات، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز دوشنبه در جمع بسیجیان شرکت مخابرات استان کردستان در سنندج افزود: فرهنگ بسیجی به عنوان موتور حرکت دستگاه ها در پیشبرد برنامه های خدمت رسانی نظام به مردم تعیین کننده است.



وی افزود: مادامی که بتوانیم فرهنگ بسیجی را در ادارات و نهادها نهادینه کنیم می توانیم تمامی امور را با سرعت بیشتر و در کمال صداقت انجام دهیم و در جهت جلب رضایت مردم گام های موثری برداریم.



وی با اشاره به شعار سال و نامگذاری آن به نام ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: رهبر معظم انقلاب در ترسیم افق سال نو، دو موضوع اقتصاد و فرهنگ را مهمتر از سایر مسایل دیگر بر شمردند و برای تحقق شعار سال 93 تلاش مشترک مسوولان و آحاد مردم را ضروری دانستند که جامعه بسیجی ما در تحقق این منویات همیشه پیش قرآول بوده اند.



وی بسیجیان شرکت مخابرات را در پیشبرد برنامه ها و استراتژی شرکت بسیار موثر خواند و افزود: شرکت مخابرات نیز برای ترویج فرهنگ بسیجی و تجلیل از جایگاه آنها، برگزاری برنامه های فرهنگی را با محور و مشارکت این افراد را در اولویت های کار خود قرار داده است.



وی آمار بسیجیان شرکت مخابرات کردستان را 90 نفر اعلام کرد و افزود: در سال گذشته 25 تن از همکاران ایثارگر و بسیجی این شرکت، همراه با خانواده با هزینه شرکت مخابرات به مشهد مقدس اعزام شدند.



مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان تهیه لباس بسیجی برای تمامی بسیجیان، برگزاری همایش ها و جلسات و برنامه های فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری برنامه های ورزشی برای بسیجیان را از دیگر برنامه های برگزار شده در سال گذشته عنوان کرد.



مسوول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان نیز در این دیدار گفت: کارمندان بسیجی در ادارات و سازمان ها باید در جهت ترویج برنامه های دینی و اخلاقی برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی تلاش بیشتری داشته باشند.



مهدی زندیه افزود: ترویج برنامه های دینی و اخلاقی در ادارات به عنوان یک ضرورت در سال ˈفرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ باید در اولویت باشد.



وی فعالیت های فرهنگی برگرفته از آموزه های دینی و منویات بزرگان شریعت اسلام را در ادارات و سازمان ها و همت برای درونی کردن آن را در پرسنل یک امر ضروری و وظایف اصلی نیروهای بسیجی خواند و برآن تاکید کرد.



وی با اشاره به استراتژی و برنامه های در دست اقدام سازمان بسیج کارمندان استان در سال جاری گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده، مقابله با آسیب های ماهواره و تحول و سلامت اداری بکار خواهیم گرفت.



زندیه نقش مسوولین دستگاه های اجرایی، سازمان ها، شرکت ها و نهادهای استان را در تحقق برنامه های سازمان بسیج کارمندان بسیار تعیین کننده و حایز اهمیت خواند و افزود: با وجود تفکر بسیجی و رغبت بسیاری از مسوولین در استان، به تحقق برنامه های بسیج در سطح ادارات و سازمان ها بسیار امیدواریم.



وی وجود خصوصیات و ویژگی های معنوی و اخلاقی بسیجیان در ارتباط با ارباب رجوع و تلاش برای رفع مسایل و مشکلات شهروندان را بسیار ضروری خواند و گفت: جلب رضایت عمومی و تلاش برای تکریم ارباب رجوع باید اولویت فعالیت بسیجیان باشد بطوری که برای سایر پرسنل الگو باشند.



وی ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را با عمل از سوی بسیجیان بسیار مهم خواند و گفت: یک فرد بسیجی علاوه بر تذکر لسانی در عمل نیز فریضه الهی امر به معروف نهی از منکر را در محیط کار و خانواده و اجتماع درونی می کند چون این خصلت و ویژگی یک بسیجی است.



در این نشست صمیمی بسیجیان شرکت مخابرات مسایل و مشکلات خود را با مسوول سازمان بسیج کارمندان استان در میان گذاشتند.ک/2



7354/533

انتهای پیام /*


3536647
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است