استانی 16:31 - 06 آذر 1394
امام جمعه قزوین:
امام جمعه مردم قزوین با اشاره به ملاقات رئیس‌جمهور روسیه و رهبر انقلاب گفت: ولادیمیر پوتین ریاست‌جمهوری قدرتمند و مطرح کشور بزرگ روسیه در نهایت ادب و رعایت اصول دیپلماسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مذاکره‌ای داشتند که عزت و اقتدار ایران اسلامی را در همه جهان نشان داد.

ملاقات توأم با احترام پوتین با رهبر انقلاب اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین«عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردم قزوین در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به تغییر نماینده دولت در استان قزوین گفت: «مرتضی روزبه» مانند ادوار گذشته که مسئولیت‌های دولتی داشتند، در طول دو سال فعالیت خود در سمت استاندار نیز در راه رضای پروردگار تلاش‌های بسیاری انجام دادند.

عابدینی در ادامه گفت: استاندار جدید آقای همتی نیز فردی متدین و انقلابی است و امیدواریم عزم خویش را جزم کرده و تمام همت خود را برای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به‌کار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با آرزوی موفقیت و سربلندی برای «فریدون همتی» تصریح کرد: نهاد نمایندگی ولی فقیه همه تلاش خود را برای همکاری با استاندار انجام می‌دهد تا در مبارزه با فتنه‌گران،‌ بصیرت‌بخشی به جامعه مدیریتی و خنثی‌سازی نفوذ شمنان در میان آحاد مردم یاریگر خوبی برای استانداری باشد.

وی گفت: در شرایطی که استان قزوین از نظر منابع طبیعی غنی است و نیروی انسانی فرهیخته‌ای هم در استان وجود دارد، استانداری می‌تواند با مدیریتی درست و هوشمندانه برای برطرف کردن مشکلات مردم قدم بردارد.

امام جمعه مردم قزوین افزود: نتایج این مذاکره قدرتمندانه را هم‌اکنون در مواضع پوتین در خصوص سوریه می‌بینم وهمین امر سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی شده است.

عابدینی با اشاره به موضع دولتمردان آمریکا اظهار کرد: جرج بوش کاندیدای دوره جدید ریاست جمهوری آمریکا در جدیدترین سخنان خود گفته است که ما باید تحریم‌ها علیه ایران را بازگردانیم و با هم‌پیمانان خود برای تقابل با ایران وارد مذاکره شویم و هم‌چنان از اسرائیل حمایت خواهیم کرد.

امام جمعه مردم قزوین سپس گفت: وقتی بوش قبل از ریاست جمهوری چنین سخن می‌گوید یا جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا برای کشته‌شدگان منافقین مراسم یادبود برگزار می‌کنند و یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا اظهار می‌کند که توافق هسته‌ای برای ایالت متحده الزام‌آور نیست، امت اسلامی هوشمندانه متوجه می‌شود که دشمنی آمریکا علیه ما تمام نمی‌شود.

عابدینی با اشاره به بازگشت پیکر مرحوم غضنفر رکن آبادی از عربستان سعودی حرکت سعودی‌ها را در قبال این دیپلمات، غیرمنطقی دانست و خاطرنشان کرد: در ابتدا سعودی‌ها اظهار داشتند که رکن‌آبادی وارد عربستان نشده در حالی که وی سخنران مراسم برائت از مشرکین بود و همین امر نشان می‌دهد که چه بسا دست‌های پشت پرده‌ای برای ترور مرحوم رکن‌آبادی وجود داشته است.

امام جمعه مردم شهر قزوین در خطبه اول نماز جمعه امروز به بیان روایاتی در خصوص اربعین امام حسین(ع) پرداخت.

انتهای پیام


7435532
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است