بین‌الملل 16:30 - 13 تیر 1394
وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تا پایان سال ۲۰۱۵ کابینه نتانیاهو سقوط می‌کند، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: «هیچ کس در وین ما را جدی نمی‌گیرد».

کابینه نتانیاهو امسال سقوط می‌کند
به گزارش افکارنیوز، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از مواضع کابینه نتانیاهو در قبال ایران گفت که «هیچ کس در وین ما را جدی نمی‌گیرد».



به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که در کابینه جدید به دلیل اختلافات با نتانیاهو از ایجاد دولت ائتلافی سرباز زد، به شدت از مواضع کابینه کنونی این رژیم انتقاد کرد.



لیبرمن امروز شنبه در اظهاراتی درباره آینده کابینه کنونی این رژیم گفت که «دولت نتانیاهو سال ۲۰۱۵ را به اتمام نمی‌رساند چون غیرممکن است که بودجه‌ای به این پیچیدگی با ائتلافی شامل ۶۱ عضو کنست(پارلمان اسرائیل) بگذراند و این غیرواقعگرایانه است».



وزیر خارجه سابق این رژیم در پاسخ به سوالی درباره علت عدم پیوستن او به کابینه جدید جواب داد: «نتانیاهو نمی‌خواست من در دولت باشم البته او آرای من(و حزب وابسته به من) را می‌خواست که این یک مساله کاملا متفاوتی است».



لیبرمن درباره اختلاف نظرها با نتانتیاهو افزود: «بین ما بر سر چگونگی دیدن جهان اختلاف وجود دارد. من نمی‌توانم رویکرد نخست‌وزیر را که در آن قادر به ساخت و ساز در اورشلیم نخواهیم بود، بپذیرم».



مقام ارشد کابینه سابق نتانیاهو با انتقاد شدید از مواضع سیاست خارجی نخست‌وزیر این رژیم تصریح کرد که این مواضع سبب شده کسی حرف تل‌آویو را در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران جدی تلقی نکرده و نشنیده بگیرد.



لیبرمن با گریز به جنگ سال گذشته علیه نوارغزه، وضعیت کنونی سینای مصر و مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: «یک سال از عملیات صخره سخت گذشته و ما دیدیم که ۳ موشک گراد به جنوب اسرائیل شلیک شد. بازدارندگی اسرائیل از زمان عملیات صخره سخت صدمه دیده است و نه در غزه، سینا و نه در مذاکرات هسته‌ای وین، هیچ کسی ما را جدی نمی‌گیرد».

6692789
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است