اجتماعی 06:36 - 05 بهمن 1393
فرمانده انتظامی شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان از آزادی گروگان ربوده شده از چابهار، سه روز پس از ربایش در این شهرستان خبر داد.

پلیس
سرگرد احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و در یکی از روستاهای فنوج در خانه‌ای نگهداری می‌شود، ماموران بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.



وی در ادامه افزود: تیمی از ماموران پلیس‌های تخصصی این شهرستان پس از شناسایی محل و مشخص شدن صحت و سقم موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.



فرمانده انتظامی فنوج تصریح کرد: با ورود ماموران به داخل منزل، فردی که از ناحیه پا تیر خورده و زیر سرم بود را مشاهده کردند که وی به ماموران گفت: سه شب قبل در چابهار ۴ نفر با خودرو ۴۰۵ با اسلحه او را گروگان گرفتند و به سمت فنوج حرکت کردند و در مسیر قصد فرار داشتم که با اسلحه کلت به پایم شلیک کردند و مرا جهت نگهداری به این روستا آوردند.







"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."



انتهای پیام/


5692489
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر اینکه معلم باید صالح و سالم باشد تا بتواند دانش آموز سالمی بپرورد، گفت: اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳ جاعل اسناد دولتی در شهریار خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی که اقدام به کلاهبرداری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی کرده بود، به کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه گفت: حمله ایران به اسرائیل ضعف جامعه عنکبوتی رژیم صهیونیستی و قوت و عزت ایران اسلامی را نشان داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سارق جوانی که در حیاط پلیس آگاهی با نام حرفه‌ای از او یاد می‌شود به گفته خودش زیر ۱۰ ثانیه با قیچی آرایشی زنانه خودرو‌های خارجی را سرقت می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت: عملیات حفاری این خط آغاز و برنامه‌ریزی شده تا فاز یک خط ۱۰ طی چهار سال به بهره‌برداری برسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از برخی شعب بانکی در تهران بازدید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: نیرو‌های عملیاتی و امدادی هلال احمر در استان‌ها به حالت آماده باش کامل درآمدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درمورد فعالیت سامانه بارشی در استان به ویژه در ارتفاعات هشدار داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است