سیاسی 07:04 - 13 مرداد 1394
منصور حقیقت پور گفت: متاسفانه آقای زیبا کلام نخود هر آشی است. یک قاشق نشسته ای است که هی خود اش را جلو می اندازد و از شان استاد دانشگاهی به دور است که خود را نخود هر آشی کند.

سخنان زیباکلام را نباید جدی گرفت/ از این دلقک های سیاسی زیاد داریم
 به گزارش جام نیوز، منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه اظهار داشت: آمدن فابیوس به تهران بسیار زود هنگام بود و فرانسوی ها باید می رفتند و آخر صف می ایستادند . هیات های مختلفی از آلمان و ایتالیا آمده اند و از اسپانیا و اتریش می خواهند بیایند و ما باید از این پس میدان اقتصادی خودمان را خودمان انتخاب کنیم .
 
 
وی افزود: فرانسوی ها و امثال انها در زمان تحریم ها نیازهای ما را نه تنها بر طرف نکردند بلکه کارشکنی های مختلفی انجام میدادند و اقدامات راهبردی با مخالفین ما به خصوص عربستان در منطقه برای توسعه جنگ افزار نظامی داشتند و وضعیت منطقه را به هم ریختند.
 
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: امیدواریم از این به بعد اینگونه سفرها مهار شود و چیزی با فرانسوی ها نهایی نشود . ما معیار اقتصادی خودمان را داریم و باید با کشورهای مناسب تر در اروپا ارتباط باشد و چتر کلی هم در زمینه اقتصادی در اروپا خوب است به نحوی که از سرمایه های آنها در داخل کشور استفاده کنیم .
 
 
وی افزود: در این میان امکان دارد کنگره امریکا توافق نامه را رد کند و اوباما زور اش نرسد ما شکافی را بین اروپا و آمریکایی ها ایجاد کرده باشیم و بتوانیم از این میان استفاده کنیم.جان کری همانطور که اشاره کرد که نظام تحریم ها را نمیتوانستیم حفظ کنیم و در حال سوراخ شدن بود 
 
 
حقیقت پور در پاسخ به این سوال که چرا موضوع خون های آلوده پیگیری نمی شود و آیاد با امدن فابیوس نباید این موضوع را پیگیری کنیم اظهار داشت: مجامع حقوقی و بین المللی این موضوع را باید پیگیری کنند . ما باید برای تنبیه فرانسوی ها این موضوع را باز هم بگوئیم. بنده اطلاعی ندارم مجامع حقوقی و بین المللی آیا تا به امروز پیگیری کرده ایم یا نه . اگر نکرده ایم فرصت را تا به امروز از دست داده ایم و در اینصورت دستمان در مقابل فرانسوی ها که امروز به تهران امدند پر بود.
 
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به اظهاراظهارات خلاف آقای زیبا کلام بیان داشت: متاسفانه آقای زیبا کلام نخود هر آشی است. یک قاشق نشسته ای است که هی خود اش را جلو می اندازد و از شان استاد دانشگاهی به دور است که خود را نخود هر آشی کند. 
 
 
وی افزود: یک زمانی می خواهد بگوید اقتصاد دان و سیاستمدار است و روزی دیگر عنوان می کند حقوقدان است. برخی مواقع هم می خواهد خود را نظامی نشان دهد. ما نمی دانیم آقای زیبا کلام چه کاره است و صحبت های ایشان را نباید جدی گرفت زیبا از این دلقک های سیاسی زیاد داریم./ افکار
 
29
 

6855173
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است