استانی 21:22 - 12 بهمن 1393
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از پرداخت 5 تا 6.5 میلیون تومان کمک بلاعوض به کشاورزان توسط وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

پرداخت 5 تا 6.5 میلیون تومان کمک بلاعوض به کشاورزان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کیخسرو چنگلوایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشاورزی خوزستان سال‌هاست به واسطه سدسازی در بالادست فدای تولید برق برای استان‌های دیگر شده است.

وی افزود: امسال برای تامین آب اراضی کشاورزی خوزستان پیگیری‌های زیادی شده و به همه جا متوسل شدیم اما متاسفانه وزارت نیرو وظایف خود را در قبال بخش کشاورزی انجام نمی‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به ساخت شهرک‌های کشاورزی در استان تصریح کرد:​ ساخت این شهرک‌ها در خوزستان نسبت به سایر استان‌های دیگر خیلی خوب فعال شده، به طوری که هم‌اکنون شهرک‌های دامپروری و توسعه گاوشیری، گاومیش شیر، صنایع لبنی، شیلات و خرما در حال برنامه‌ریزی برای ساخت است.

 چنگلوایی اضافه کرد: قرار است 30 درصد از اعتبارات مورد نیاز ساخت شهرک‌های کشاورزی از وزارت جهاد کشاورزی و مابقی از اعتبارات استان تامین شود.

وی عنوان کرد: ساخت این شهرک‌ها به منظور ساماندهی تولید، افزایش درآمدهای زارعین و تولیدکنندگان و با نگاه صادرات محوری انجام گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: یکی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی استفاده از روش‌های ​نوین آبیاری قطره‌ای و بارانی، سیستم‌های کم‌فشار و اصلاح روش‌های آبیاری با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب است.

چنگلوایی افزود: به متقاضیانی که تمایل به استفاده از روش‌های آبیاری نوین در مزارع خود باشد 5 تا 6.5 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

 انتهای‌پیام/72001/گ20/


5753422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است