وبگردی 10:05 - 29 مرداد 1393
تعیین تکلیف دو تن از افراطیون برای نمایندگان مجلس با چاشنی دفاع از فرجی دانا
تعدادی از چهره های بدنام با دفاع از فرجی دانا، عملا آخرین ضربه را به وی وارد کرده و نشان دادند که عملکرد پرحاشیه وی در یک سال اخیر، تا چه حد مورد پسند و استقبال جریان های افراطی بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران در این راستا عطا مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات که عملکرد فاجعه بار وی در عرصه فرهنگ، در تاریخ بعد از انقلاب ثبت شده و سالهاست در انگلیس زندگی می کند، طی یادداشتی برای یکی از سایت های حامی دولت اعتدال، نوشت: 
 
«همگان می دانند که استیضاح یک فرصت تاریخی و طلایی است. به ویژه هنگامی که ریشه های استیضاح سیاسی ست و بازگشتش به بازی قدرت. پایداری ها که برای همیشه تاریخ نشان رییس جمهور سابق  را بر سینه دارند و برخی نمایندگان اصولگرا، که نمی توانند حمایت عاشقانه شان از رییس جمهور سابق را از کارنامه شان بزدایند، سازمان دهندگان و امضا کنندگان استیضاحند.»
 
وی در بخش دیگری از یادداشت خود ضمن مشاوره و راهنمایی به اطرافیان فرجی دانا می نویسد:
 
«می بایست یک تیم مستعد و آگاه به مسایل و موارد استیضاح، استیضاح را در وزارتخانه پیگیری کنند، به اصطلاح گوششان به رادیوی مجلس باشد و نکته های پیش بینی نشده ای که معمولا توسط برخی استیضاح کنندگان، به عنوان امری غافلگیر کننده مطرح می کنند، بررسی نمایند و پیشنهاد خود را به اطلاع وزیر برسانند. اکنون که ارتباطات بسیار میسر شده است، همه اهل نظر و دوستداران دولت اعتدال هم می توانند در این مورد مشارکت کنند.»
 
وزیر فراری دولت اصلاحات در پایان نیز به  نقش مهم رییس مجلس در روز استیضاح اشاره کرده و تلویحا از لاریجانی می خواهد تا با دفاع از وزیر علوم، مانع استیضاح وی شود:


«نمی دانم آقای دکتر لاریجانی چگونه جلسه را اداره خواهند کرد؟ صرفا ناظم مجلس خواهند بود یا خود جهت گیری خواهند داشت؟ کاش ایشان یکی از همان دو نفری باشند که می توانند از وزیر دفاع کنند!»
 
اما این تمام ماجرا نیست و یکی دیگر از چهره های افراطی و بدنام دیگر با به میدان آمدن و دفاع از فرجی دانا، نشان داد که عملکرد پرحاشیه و سیاست زده وزیر علوم در چند ماه گذشته تا چه اندازه به طبع تندروها خوش آمده است.
 
محمد خاتمی که از وی به عنوان یکی از سران فتنه یاد می شود، در دیدار با شاخه دانشجویی مجمع روحانیون و حزب مشارکت (انجمن اسلامی دانشگاه تهران)، برای نمایندگان مجلس تعیین تکلیف کرده و گفت:
 
«امیدوارم به لطف خداوند مجلس شورای اسلامی که باید عصاره فضائل ملت باشد نماینده افکار عمومی ملت باشد گامی بردارد که معنایش تشویق آقای فرجی دانا و امثال وی باشد نه اینکه برخورد نامناسبی با او شود.»
 
وی در بخش دیگری از سخنانش نیز با اعتماد به نفسی مثال زدنی، مخالفان فرجی دانا را بدون هیچ مستندی در «اقلیت محض» خواند و گفت: «ممکن است دانشجویان یا استادانی باشند که وابسته به جریانات خاصی باشند حال آقای فرجی دانا را نمی پسندند آنها راضی نباشند ولی آنها در اقلیت محض اند!»
 
این اظهارات صریح دو تن از چهره های بدنام  به همراه تحلیل های متعدد جریان های ضد انقلاب در روزهای گذشته که همه و همه در دفاع از بقای وزیر تندروی دولت یازدهم ایراد شده است به خوبی نشان می دهد مجلس نهم به درستی دست روی یکی از نقطه امیدهای افراطیون جهت برهم زدن نظم دانشگاه ها و کشور طی ماه های آینده گذاشته است و استیضاح فردی که طی چند ماه گذشته بسیاری از انتصاب ها و اقداماتش عملا منجر به تشنج فضای دانشگاه ها شده است، گامی بزرگ برای عقیم سازی آشوب و فتنه در دانشگاه ها طی سه سال آینده خواهد بود.

4518000
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ناکارآمدی سامانه‌های پدافندی پاتریوت در اراضی اشغالی در مواجهه با حمله پهپادی-موشکی ایران موجب تصمیم مقامات این رژیم برای از رده خارج کردن آنها شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در عملیات والفجر ۳ با تصرف ارتفاعات کله‌قندی موفق به اسارت گرفتن سرهنگ جاسم‌یعقوب پسرخاله صدام شده بود. برای همین از او کینه داشتند و ما نمی‌خواستیم پیکر شهید به دست دشمن بیفتد. اما وقتی بچه‌ها می‌روند اثری از جنازه در نیزارها پیدا نمی‌کنند...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تا دیر وقت بیدار ماندن برای سلامتی مضر است و خطراتی نظیر تضعیف سیستم ایمنی بدن، ایجاد مشکلات فکری و افزایش وزن را به همراه دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کشیدن سیگار از چند جهت برای سلامتی مضر است. سیگار مملو از سمومی است که مطمئناً به سیستم بدن آسیب می‌رساند. از میان تمام عواقب منفی که سیگار کشیدن به همراه دارد، تیره شدن پوست و آسیب پوست بیشترین فراوانی را دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب، به بررسی راهکار‌های جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار می‌پردازیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث صابری فومنی ملقب به «گل آقا» با طنزپردازی های خود در نشریات «توفیق، اطلاعات و سپس «گل آقا» روح تازه ای به ادبیات طنز بخشید، نابغه ای که دیگر تکرار نشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک بی‌احتیاطی کوچک و اعتماد به یک خوراکی خودرو موسوم به کلاهک مرگ می‌تواند مصرف‌کنندگان را به کام مرگ بکشاند و فصل بهار زمان اوج رویش و مصرف آن است؛ مرگی که راحت جولان می‌دهد و سهل‌انگاران را شکار می‌کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی می‌گوید: بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده ایرانی به کشورهای همسایه صادرات بستنی دارند که بیشتر به عراق و کشورهای حوزه خلیج‌فارس مانند عمان و کویت و امارات به‌ویژه شهر دوبی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» معلمان در شکل‌گیری و قوام شخصیت آدمی نقش به سزایی دارند بنابراین توجه هر چه بیشتر به این قشر می‌تواند در تربیت معنوی و دینی دانش‌آموزان که آینده سازان جامعه هستند کمک کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج یک مطالعه حاکی است مشارکت سیاسی که یکی از ارکان توسعه سیاسی در ایران و سایر جوامع است، نیازمند شناسایی چالش‌های این مسیر و رفع آنهاست که کمبود اطلاعات و آگاهی‌های سیاسی، بومی و قومی گرایی از جمله این چالش‌ها بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است