بین‌الملل 11:31 - 25 تیر 1398
شهرداری شهر "سیواس" ترکیه از تغییر نام خیابان "استقلال" به خیابان "شهید محمد مرسی" خبر داد.

تغییر نام یکی از خیابان‌های ترکیه به "شهید محمد مرسی"

به گزارش ایسنا، به نقل از رای الیوم، در سومین سالگرد کودتای نافرجام ترکیه، شهرداری شهر "سیواس" نام خیابان "استقلال" یکی از معروف‌ترین خیابان‌های این شهر ترکیه را به "خیابان شهید محمد مرسی" (رئیس جمهوری پیشین مصر) تغییر داد.

شهر "سیواس" یکی از قدیمی‌ترین شهرهای تاریخی ترکیه است که دارای بیشترین آثار تاریخی و همچنین چشمه‌های معدنی است.

شهر "سیواس" در مرکز ترکیه واقع شده است و جمعیت آن حدود ۲۵۱ هزار و ۷۷۶ تن است و آرامگاه شاهزاده بایزدید، پسر سلطان سلیمان و فرزندانش نیز در این شهر قرار دارد.

انتهای پیام


10178866
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد از دولت‌ها خواست برای جلوگیری از فاجعه بیشتر در غزه، تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس بررسی کارشناسان، شبهاتی مبنی بر سرقت اعضای بدن قربانیان مدفون در گور‌های دسته جمعی توسط رژیم صهیونیستی وجود دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انصارالله یمن اعلام کرد در طول ۲۰۲ روز تجاوز اسرائیل به غزه، حدود ۱۰۲ کشتی اسرائیل، آمریکا و انگلیس مورد حمله قرار گرفتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: سفر آیت‌الله رئیسی فرصتی برای تعمیق همکاری‌های همه جانبه ما با ایران بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع فلسطینی گزارش دادند جنگنده‌های اسرائیلی یک مقر صلیب سرخ را در غرب غزه مورد حمله قرار داده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بنابر اعلام رسانه‌های کره شمالی کیم جونگ اون در جریان آزمایش ارزیابی سامانه موشک‌انداز چندگانه که به زودی آزمایش رسمی آن انجام می‌شود، قرار گرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ایالات متحده می‌خواهد مراسم اصلی فارغ التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی را برای اولین بار در تاریخ این دانشگاه به دلایل امنیتی لغو کند. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی بارندگی شدید در تانزانیا و کنگو ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حامیان جنبش صلح در ایتالیا همزمان با روز رهایی ایتالیا از فاشیسم علیه نظامی گری کشور‌های غربی تظاهرات کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است