بین‌الملل 08:23 - 11 شهریور 1393
دولت نظامی جدید تایلند اعلام کرده است که قصد دارد شهر «پاتایا» را از شهری که به نام «شهر گناه» شناخته می‌شود به یک شهر خانواده تغییر دهد.

«پاتایا» تغییر کاربری می‌دهد

به گزارش ایسنا، «عصر ایران» به نقل از سی‌ان‌ان ترک نوشت: دولت نظامی جدید تایلند به همراه دولت منطقه‌ای و نیروهای نظامی این کشور کار پاکسازی شهر پاتایا را از فواحش خیابانی و مراکز غیر قانونی فحشا آغاز کرده‌اند.

دولت نظامی جدید تایلند می‌گوید می‌خواهد این شهر را که به بدنامی شهره است و اغلب محل جذب توریست‌های عیاش و بی بند و بار بوده است، به شهری برای جذب توریست‌های خانوادگی تغییر دهد.

برای این منظور دولت نظامی تایلند آغاز به جمع کردن فواحش خیابانی و بستن کلوپ‌های غیرقانونی سکس و فحشا کرده است.

«سو پاتی بونکرونگ» فرماندار جدید شهر پاتایا اعلام کرده است که می‌خواهد تمامی فواحش خیابانی را از سطح شهر جمع کند و این شهر را به یک شهر توریستی خانواده تبدیل کند.

او اعلام کرد که پیش از استقرار دولت نظامی جدید هر شب شاهد بیش از 20 یا 30 مورد جیب‌بری در شهر پاتایا بوده‌ایم اما از زمان استقرار دولت جدید هر شب مأموران 20 تا 30 دزد را دستگیر می‌کنند و این‌گونه امنیت به شهر بازگشته است.

از زمان استقرار دولت نظامی جدید تایلند همه‌روزه به طور متوسط 100 زن خیابانی از سوی پلیس دستگیر شده است و کلوپ‌های شبانه بدون مجوز تعطیل می‌شوند.

پلیس تایلند کلوپ‌های بدون مجوز را می‌بندد و حتی کارکنان و مشتریان این کلوپ‌ها را که به گفته پلیس تحت پوشش کلوپ، به محلی برای همخوابگی مشتریان با فواحش تبدیل شده‌اند، دستگیر می‌کند.

انتهای پیام


4623707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است