اجتماعی 18:45 - 30 آبان 1393
قاتل فراری پس از سه سال به دام پلیس افتاد.

پایان 3 سال فرار عامل شلیک مرگ به پسرعمو



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، فرمانده پلیس شاهرود گفت: قاتلی که سال 90 پسر عموی 34 ساله خود را با شلیک گلوله در یکی از روستاهای شاهرود از پای در آورده و متواری شده بود از سوی پلیس جنایی دستگیر شد.



سرهنگ «غلامرضا کاظم‌زاده» افزود: مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی محل اختفای قاتل آشنا را در چند نقطه از کشور مانند مشهد، روستاهای اطراف مشهد و نقاط دوردست استان سمنان شناسایی کردند.

 

وی گفت: قاتل 42 ساله که دارای سوابق کیفری است به دلیل مشکلات خانوادگی با سلاح شکاری پسرعمویش را به قتل رسانده و از 28 آبان 90 تاکنون متواری بوده است.

 

وی افزود: سرانجام تردد مشکوک متهم در خانه‌ای در دامغان گزارش شد و با دستور قضایی کارآگاهان به این محل اعزام شدند و در عملیاتی ویژه قاتل فراری را دستگیر کردند.

کاظم‌زاده گفت: متهم در بازجویی‌ها به صراحت به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشریح صحنه، با تشکیل پرونده‌ای تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده پلیس شاهرود با تأکید بر عزم قاطع پلیس در برخورد با جرایم خشن، همراهی و تعامل شهروندان را در این خصوص ضروری دانست و از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را به مرکز 110 اطلاع دهند.

 

رسیدگی فوق‌العاده به پرونده بیمارستان فاطمی اردبیل

پرونده حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل به شکل فوق‌العاده رسیدگی می‌شود.

دادستان اردبیل گفت: پرونده گروه شروری که با نزاع و درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل وحشت‌آفرینی کرده بودند به صورت فوق‌العاده رسیدگی شده و حکم آنها بزودی صادر می‌شود.

 

«ناصر عتباتی» اظهار کرد: این پرونده به دلیل حساسیت‌هایی که در جامعه دارد با دقت زیاد و توسط یکی از قضات برجسته استان اردبیل مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر مجرمان به سزای اعمالشان برسند.

وی عنوان کرد: بعد از دستگیری عاملان این حادثه تأسف‌بار توسط پلیس هر 11 مرد راهی زندان شدند و قرار است هر چه سریع‌تر مراحل محاکمه این افراد انجام شود.

دادستان عتباتی افزود: در حال حاضر نمی‌توان در مورد میزان محکومیت آنان اظهارنظری کرد و باید منتظر ماند تا براساس اعمال مجرمانه‌ای که انجام شده حکم صادر شده توسط قاضی پرونده و تأیید آن را مشاهده کرد و سپس در این زمینه اظهار نظر کرد.

حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل دو روز پیش با شرارت 11 نفر از افرادی که با حمله به بیمارستان و نزاع و درگیری رعب  و وحشت ایجاد کرده بودند رخ داد که در کمتر از 24 ساعت پلیس با همکاری دادستان اردبیل موفق به دستگیری مجرمان شد.

 

2007

 


5234778
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است