استانی 11:17 - 18 بهمن 1394
استاندار آذربایجا‌ن‌ شرقی:
استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: برای آبادانی و پیشرفت کشور همدلی و وحدت همه شهروندان از همه اقوام و ادیان ضروری است.

تمامی اقوام و ادیان برای آبادانی کشور باید دست به دست هم دهند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان‌ شرقی، "اسماعیل جبارزاده" در آیین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مقر خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان در تبریز برگزار شد، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در ایام انقلاب همه اقوام و مذاهب ایرانی یکدل و یکصدا ندای استقلال‌خواهی سر دادند و خون شهدای آنها این انقلاب را به ثمر رساند.

وی با بیان این که استقلال به معنای واقعی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است، افزود: امروز ایران به عنوان کشوری مستقل و نظام جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی برآمده از رأی و اراده مردم شناخته می‌شود.

جبارزاده با بیان این که آزادی نعمت بسیار ارزشمندی بود که در سایه انقلاب اسلامی، نصیب مردم ایران شد، افزود: امروز مردم ایران آزادتر از همیشه بر اساس باورها و آداب و رسوم دینی و ملی خود زندگی می‌کنند و احدی حق ایجاد محدودیت در آزادی‌های مشروع و قانونی این ملت را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران الگوی جدیدی از ساختار سیاسی است که نه شرقی است و نه غربی و این دستاورد حاصل مبارزات و جانبازی ملت ایران است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فشارها و تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته، اظهار کرد: ملت ایران همواره در مقابل این فشارها مقاومت کرده و آخرین دستاورد این مقاومت، پیروزی در عرصه مذاکرات هسته‌ای و به رسمیت شناخته شدن حق ملت ایران توسط همه کشورهای دنیا بود.

وی با بیان این که این دستاورد ارزش این همه سال مقاومت را داشت، افزود: امروز در سایه رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب، سیاست‌ها و تدابیر رییس جمهور و دولت تدبیر و امید در عرصه تعاملات بین‌المللی، وارد مرحله جدیدی شده‌ایم که باید ایران را از نو بسازیم.

جبارزاده افزود: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، همه اقوام و ادیان ایرانی دست به دست هم دادند امروز هم باید در کنار هم ایران را آباد کنیم، چرا که مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند.

وی با بیان این که اطمینان دارم این امر با صمیمیت، وحدت و همدلی همه ایرانیان محقق خواهد شد، افزود: برای آبادی و پیشرفت آذربایجان و تبریز هم همدلی و وحدت همه شهروندان ضروری است و مطمئنم هموطنان مسیحی ما همچون گذشته نقش موثری در این زمینه خواهند داشت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان به خاطر پیگیری حل مشکلات شهروندان مسیحی استان قدردانی کرد و گفت: حضور جناب اسقف چیفت‌چیان مایه دلگرمی، همدلی و همبستگی در جامعه مسیحیان تبریز و استان است.

روبیک جانانه، رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان هم در این مراسم با اشاره به نقش هموطنان مسیحی در ایام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: جامعه ارامنه آذربایجان دوشادوش سایر برادران و خواهران خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند به صورت گسترده مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام


7660493
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است