استانی 11:45 - 03 بهمن 1397

توسعه فعالیت های قرآنی در مرکزی با رشد مشارکت مردمی محقق شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی صبح چهارشنبه در هفتمین جلسه انجمن خیران قرآنی استان مرکزی که در بیت قدیمی امام راحل در خمین برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان مرکزی به ارزشمندی فعالیت های قرآنی ایمان و اعتقاد دارند و در راستای توسعه و گسترش این امر حرکت های مطلوب و اثربخشی در استان بر مبنای کمک ها و مشارکت مردم و خیران اتفاق افتاده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: استان مرکزی در حوزه مشارکت های خیران قرآنی موفقیت‌های بسیار کسب کرده است و این جلب مشارکت ها علاوه بر اعتقادات و باورهای دینی مردم، نحوه عملکرد و تدبیر انجمن خیران قرآن مرکزی و متولیان این حوزه را نشان می دهد.

فرخی ادامه داد: فعالیت مطلوب دست اندرکاران امور قرآنی استان با مسئولیت و هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و برنامه‌ریزی‌های مناسب موجب شده این ارتباط بین مردم و خیران به وجود بیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: اگر خیری در استان مکانی را برای تاسیس دارالقرآن اختصاص داده، به این دلیل است که برنامه ریزی در این زمینه خوب طراحی شده و امیدواریم که این شرایط مطلوب ادامه یابد و در همین مسیر روز به روز فعالیت های قرآنی با مشارکت مردم توسعه پیدا کند.

فرخی بیان داشت: جلب مشارکت مردمی در فعالیت های قرآنی یکی از شاخصه های امور قرآنی در این استان است که با هدایت، سیاستگذاری و نظارتی که سازمان تبلیغات اسلامی انجام داده، این موفقیت ها به دست آمده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی با اشاره به حضور مهدی قره شیخ لو، رئیس دارالقرآن کشور در این نشست در خمین بیان داشت: سفر رئیس سازمان دارالقرآن کشور به استان همیشه در استان مرکزی موجب برکت بوده و راهنمایی‌های وی توانسته در تحقق هدف توسعه فعالیت های قرآنی و افزایش دارالقرآن ها بسیار موثر و مفید واقع شود.


10036017
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است