استانی 21:11 - 22 آذر 1398

آقای گل‌محمدی! چه کسی کنار دست شما نشسته بود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی سپاهان در برابر پیکان تهران، در نشست خبری اظهار داشت: خوشبختانه پس از ۳ تساوی موفق شدیم برد خوبی را کسب کنیم که البته در آن ۳ تساوی نیز، در مورد می‌توانستیم پیروز باشیم. بازی خوبی به ویژه در نیمه نخست ارائه دادیم اما در نیمه دوم تا دقیقه ۷۰ از لحاظ بدنی افت کردیم که با تعویض‌های مناسبی که انجام دادیم، خوشبختانه به بازی برگشتیم.

وی با اشاره به عملکرد نیازمند، دروازه سپاهان افزود: پیکان بازی خوب و زیبایی ارائه داد و من خوشحالم از اینکه برخلاف تبلیغات منفی که علیه ما می‌شود، همیشه یک طرف بازی‌های زیبا سپاهان است. من نمی‌فهمم چرا برخی معنای خجالت را نمی‌فهمند و از کارهای خود خجالت نمی‌کشند. پیکان در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی را به دست آورد که نیازمند به خوبی‌ آن‌ها را دفع کرد.

سرمربی سپاهان پیرامون مصدومیت شایان مصلح و وضعیت او خاطرنشان کرد: باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او بهتر می‌شود یا نه؟ ما ۲ بازی خارج از خانه داشتیم. با هواپیما به ساری و پس از آن یک ساعت و نیم با اتوبوس به قائم‌شهر رفتیم و در زمین بی‌کیفیت قائم‌شهر که حالت موکت دارد بازی کنیم. پس از آن‌هم به مشهد رفتیم. طبیعتا یک بازیکن با این همه فشار خسته می‌شود و من به جرات باید بگویم که سپاهان یکی بهترین تیم‌ها در ریکاوری است ولی با این وجود چنین مشکلاتی طبیعی است.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون دلیل تعویض رضا میرزایی افزود: چشم ما ترسیده است و ما نگران بودیم که او هم مانند محبی اخراج شود. میرزایی اخطار گرفت و وقتی بازیکنی اخطار می‌گیرد ما مجبوریم او را تعویض کنیم چرا که علی‌رغم اینکه بهترین داوران آسیا را داریم فشار زیادی روی ما است و برخی علیه داوری‌ جوسازی می‌کنند. دیدید که در ۲ برنامه معتبر کارشناسی بازی‌ها چگونه بود و  دیدید که آقای فغانی درباره بازی با پدیده، اعتراف کرد که اشتباه کرده است. به هرحال قطار سپاهان در حال حرکت است و سنگ‌های زیادی به طرف آن پرتاب می‌شود. ما حتی باید حواس‌مان به کنفرانس‌ها هم باشد که شاید در آن‌ها ناهار یا تراولی داده شود.

قلعه‌نویی پیرامون حواشی کنفرانس خبری پس از دیدار با شهر خودرو، بیانیه خبرنگاران و واکنش گل‌محمدی نسبت به این بیانیه افزود: من از آقای گل‌محمدی یک پرسش دارم! کسی که در نشست خبری کنار دست شما نشسته بود، که بود؟ اگر خبرنگار بود، چرا کنار شما نشسته بود و این مورد را باید کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، هیئت فوتبال استان خراسان وغیره بررسی کنند و پاسخ دهند و اگر کارمند باشگاه شهرخودرو است، چرا باید از من سوال بپرسد؟ در ضمن، صفحات شخصی این افراد را بررسی کنید تا ببینید میل آن‌ها به کدام تیم‌ها است. کار برخی به جایی رسیده که آدم اجیر می‌کنند تا برای من حاشیه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ما به خاطر تحریم نشست خبری آقای دنیزلی، به شما اعتراض کردیم اما در مشهد کسی پاسخگوی رفتار خبرنگاران نیست.برای این فوتبال متاسفم که چنین رفتارهایی در آن وجود دارد. البته این افراد از جاهای دیگر خط می‌گیرند و منظور من باشگاه شهر خودرو نیست.

سرمربی سپاهان در پاسخ به پرسشی پیرامون اظهارات سرمربی تیم ملی امید درباره همکاری نکردن برخی باشگاه‌ها با تیم ملی تصریح کرد: البته همیشه اولویت با تیم‌های ملی است اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که باشگاه‌ها هم ضرر نکنند. باشگاه برای بازیکنان هزینه و برنامه‌ریزی می‌کند؛ اگر خود آقای استیلی جای ما بود، حاضر می‌شد با چنین شرایطی بازیکنان خود را از دست بدهد؟ ارتفاع برای بازیکنان مانند سم است. اگر بهترین بازیکن را سوار هواپیما کنید و به شهرهای مختلف ببرید، بدترین وضعیت برای او پیش می‌آید. در بازی‌های رسمی و بین‌المللی، پروازهای طولانی را ۷۲ ساعت پیش از بازی انجام می‌دهند.


10318234
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است