استانی 16:06 - 02 مرداد 1393
فرماندار لنجان تأکید کرد
فرماندار لنجان بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در لنجان تأکید کرد.

لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در لنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محسن سجاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گرامیداشت روز قدس از یادگار ارزشمند امام راحل است، اظهار داشت: این نامگذاری به واسطه واقعیت موجود و روحیه ظلم‌ستیزی حضرت امام(ره) و نظریات ارزشمند ایشان در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس است.

وی با بیان اینکه این تعبیر الهی که فلسطین پاره تن اسلام است، افزود: همین امر موجب شد که ضمن شناخت مردم جهان از ماهیت پلید اسرائیل اقداماتی هرچند به ظاهر اندک در جهت احقاق حق مردم مظلوم انجام شود.

فرماندار شهرستان لنجان عنوان کرد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با وجود حمایت استکبار جهانی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و مظلومان جهان نیز امیدوار به مبارزه با استکبار هستند.

وی با اشاره به محاصره غزه،بمباران هوایی و تیرباران مداوم مردم بی‌گناه، بیان کرد: با وجود سانسور خبری رسانه‌های غربی، شناخت ملت‌های جهان بیشتر و موجب حمایت آنها شده است و می‌طلبد با توجه به شرایط فعلی و به موجب حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین اقدام مناسب به عمل آید.

سجاد در پایان با ذکر منابع تاریخی منطقه فلسطین و سابقه تاریخی آن، حمایت از مردم فلسطین را با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری را امری مهم عنوان کرد و گفت: شهرستان لنجان نیز با هماهنگی سازمان تبلیغات این شهرستان و ستاد برگزاری مراسم، راهپیمایی روز قدس را امسال هرچه باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌کند.


4317200
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است