اجتماعی 13:07 - 09 آذر 1394
رئیس پلیس راه در گفت‌وگو با فارس:
رئیس پلیس راه به شرایط ویژه مرز بین‌المللی مهران پرداخت و گفت: هم اینک مرز مهران شرایط ویژه‌ای را دارد چرا که علی‌رغم بار رفت زوار شاهد بار بازگشت مسافران از کربلای معلی نیز هستیم.

امروز و فردا شرایط ویژه‌ای در مهران حاکم است/ تلاقی بار برگشت زائران با بار رفت زوار جدید

سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی حاکم در مرزهای جنوبی و غربی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر تردد به صورت روان در چزابه و شلمچه برقرار است.

رئیس پلیس راه به وضعیت خاص مرز بین‌المللی مهران پرداخت و تصریح کرد: در مهران هم اینک شاهد بار برگشت زوار کربلای حسینی از عراق به سمت ایران هستیم و همچنان بار خروج زوار اربعین حسینی را برای شرکت در راهپیمایی عظیم حسینی شاهدیم و این تلاقی بار مشکلاتی در زمینه حمل و نقل در شهر مهران به وجود آورده است.

سرهنگ حمیدی گفت: بار برگشت زائران کربلا از عراق به سمت ایران از شب گذشته شروع شده و همچنین بار رفت زوار کربلای حسینی را نیز به صورت پرحجم شاهد هستیم و این وضعیت به گونه‌ای شده که زائران برای خروج از مرز مهران باید ساعت‌های طولانی در صف بایستند و ما شلوغی و تراکم بیش از حدی را در مهران می‌بینیم.

این مقام ارشد راه راهور ناجا، شرایط امروز و فردای مهران را شرایط ویژه‌ای عنوان و بیان داشت: این شرایط می‌طلبد که زوار با آمادگی ذهنی و صبر و حوصله بیشتری در این مسیر تردد کنند.

وی پیش‌بینی کرد: که بار بازگشت زوار کربلا از عراق به سمت ایران در روزهای آتی شدت یابد.

رئیس پلیس راه به تراکم و شلوغی بیش از حد امروز صبح در مرز مهران اشاره و خاطر نشان کرد: صبح امروز با توجه به شلوغی و تراکم بیش از حد جمعیت و تلاقی بار برگشت و رفت زوار، تعدادی از زوار کربلا برای تردد آسان‌تر به مرز شلمچه و چزابه فرستاده شدند.

وی به باز بودن مرزها اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط خاصی که هم اکنون در مهران حاکم است تاخیر طبیعی بوده و رانندگان نیز باید با صبر و حوصله بیشتری به رانندگی اقدام کنند.

http://fna.ir/FZJIW7

7449484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است