استانی 21:11 - 03 آبان 1395
دبیر تشکیلات کانون تربیت اسلامی مازندران:
دبیر تشکیلات کانون تربیت اسلامی مازندران گفت: استخدام‌های فامیلی در صندوق ذخیره فرهنگیان از ناحیه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.

مسئله استخدام‌های فامیلی نیز در صندوق ذخیره فرهنگیان بررسی شود/ تخلف پیدا و پنهان صندوق مشخص شود

احمد رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره مشکلات و اختلاس‌های میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: یکی از مطالبات فعلی فرهنگیان، احقاق حقوق به تاراج رفته است.

وی افزود: افرادی که امانت‌دار فرهنگیان بودند در امانت‌داری خیانت کردند و فرهنگیان منتظر محاکمه کسانی هستند که مرتکب اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان شده‌اند.

دبیر تشکیلات کانون تربیت اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه همین گروه در گذشته هم مرتکب دست‌درازی به اموال و حقوق فرهنگیان شدند، تصریح کرد: برخی حتی از اموال صندوق برای آموزش و پرورش ساختمان گرانقیمت خریداری کردند یا از سرمایه صندوق پاداش‌های آن چنانی به نام فرهنگیان به کام عده‌ای خاص داده‌اند.

این بازنشسته فرهنگی با اعلام اینکه یکی از مشکلات صندوق نادیده گرفته شدن حقوق بازنشستگان است، تصریح کرد: به دلیل اینکه با پول آنها سرمایه‌های زیادی ایجاد شد، اما حالا آنها هیچ سهمی از این سرمایه ندارند.

رشیدی با بیان اینکه در این صندوق سوءاستفاده‌های از سوی هیأت مدیره انجام شد که این موارد شامل حقوق و پاداش‌های غیرمتعارف بوده است، بیان کرد: دریافت و پرداخت پاداش‌های نامناسب به زیرمجموعه این صندوق و نیز پرداخت وام‌های کلان و پی نگرفتن آن نیز از مواردی است که باید توسط مجلس شورای اسلامی رسیدگی شود.

وی با اعلام اینکه استخدام‌های فامیلی در صندوق ذخیره فرهنگیان از ناحیه غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود، عنوان کرد: قبلاً در این تیم با پولی که متعلق به 900 هزار فرهنگی بود برای مجموعه آموزش و پرورش ساختمان‌های خریده شده بود که این مسئله نیز تخلف بوده است.

این مدرس دانشگاه در پایان با اشاره به اینکه انتظار ما از مجلس شورای اسلامی و دولت این است که ولو با برکناری اعضای هیأت مدیره، موضوع تحقیق و تفحص را به صورت جدی پیگیری کند، افزود: باید موارد تخلف پیدا و نهان این صندوق مشخص شود و افرادی که در این موضوع نقش داشتند به مجازات برسند.


8246461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است