استانی 20:02 - 13 فروردین 1399
ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان این مطلب که امروز (چهارشنبه ١٣ فروردین ماه) ۱۱ واحد صنفی در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شدند تصریح کرد: امروز برای ۲۰۴ خودرو متخلف نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

جزییاتی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کرمان در روز سیزده بدر

"حمید شمس‌الدینی" در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح آخرین نتایج طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز ۱۳ بدر، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۷۰ نقطه از ورودی‌های سطح استان به منظور کنترل ورودی و خروجی خودروها اجرا ‌می شود که در این نقاط ۲ هزار و ۱۰۰ نیرو در سه شیفت مستقر هستند.

وی با بیان این مطلب که امروز (چهارشنبه ١٣ فروردین ماه) ۱۱ واحد صنفی در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شدند تصریح کرد: امروز برای ۲۰۴ خودرو متخلف نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

وی تعداد خودروهای توقیف شده یا دستور توقیف داده شده را  ۱۰۷ مورد اعلام کرد و افزود: در قالب این طرح همچنین ۳ هزار و ۲۸۷ دستگاه خودرو به مبداهای خود بازگشت داده شد ضمن آنکه ۹ هزار و ۹۷۰ نفر  نیز در مبادی کنترلی استان، غربالگری شده‌اند.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمان از کاهش ۳۴ درصدی مصرف بنزین امروز نسبت به روز گذشته در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در روز ۱۳ بدر یک میلیون و ٤٤١ هزار لیتر بنزین در سطح استان مصرف شده است. گفتنی است براساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیش از ۸۵ درصد سفرها نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

انتهای پیام


10465636
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است