اجتماعی 10:20 - 27 فروردین 1393
فرماندار اردل:
فرماندار شهرستان اردل گفت: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همه مردم و مسئولان است.

حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد نوذری صبح امروز در نشست کمیته حفاظت و حمایت از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان اردل از اراضی، اظهار کرد: حفظ و صیانت از مراتع و جنگل‌ها نیازمند فرهنگ سازی مناسب در این زمینه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت روحانیون، مبلغان و سازمان‌های مردم‌نهاد و برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند تاثیر بسزایی در صیانت از جنگل‌ها و بهبود وضع موجود داشته باشد.

نوذری گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به منابع طبیعی نگاه همراه با خردگرایی و عقلانیت است و برنامه ویژه‌ای برای حفظ و توسعه عرصه‌های جنگلی وجود دارد.

وی منابع طبیعی را نعمت الهی دانست و بیان داشت: همه ما مردم و مسئولان در برابر این نعمت الهی مسئول هستیم و باید با برنامه‌ریزی درست زمینه را برای فرهنگ‌سازی مناسب در بهره‌مندی از این نعمت الهی فراهم کنیم.

نوذری بر ضرورت حفظ چهره طبیعت و عدم رهاسازی زباله در طبیعت تاکید کرد و اذعان داشت: شاید بد نباشد هر کسی بکوشد در حد توان خود بخشی از زباله‌هایی که در طبیعت جا مانده جمع‌آوری کرده و دوستی با طبیعت را فریاد بزند.

فرماندار اردل اذعان داشت: با توجه به شروع کوچ عشایر به منطقه همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه باید اقدامات لازم به‌ منظور کمک به کوچ عشایر و حمایت از این قشر زحمت‌کش را انجام دهند.


3495264
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است