فرهنگی‌هنری 11:16 - 16 آذر 1398
با اتمام سریال «به رنگ خاک»، مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به‌زودی از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، هم‌اکنون سریال «به رنگ خاک» از این شبکه در حال پخش است و دوشنبه ـ ۱۸ آذر ماه ـ قسمت آخر آن پخش خواهد شد.

بر اساس جدول پخش پیش‌بینی شده، سه‌شنبه، ۱۹ آذر ماه خلاصه قسمت‌های یک هفته قبل و چهارشنبه (۲۰ آذر ماه) پشت صحنه این مجموعه ۳۴ قسمتی نمایش داده می‌شود.

با اتمام سریال به رنگ خاک، مجموعه تلویزیونی «زیر همکف»به تهیه کنندگی رضاجودی از جمعه ۲۲ آذر روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان «زیر همکف» آمده است: زندگی قانون‌های زیادی داره ولی به نظر من مهمترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ ‌وقت از نه گفتن نترسین.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است و از جمعه تا چهارشنبه هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

این مجموعه ساعت ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵ بازپخش دارد و پنجشنبه‌ها هم خلاصه قسمت‌های پخش‌شده نمایش داده می‌شود.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی و سامان دارابی از بازیگران این مجموعه هستند.

سایر عوامل «زیر همکف» عبارتند از:

بهمن گودرزی کارگردان، مهدی حمزه و احسان لطفیان نویسنده، فریبرز سیگارودی مدیرتصویربرداری، رضا بختیاری نیک مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، محسن دارسنج طراح چهره‌پردازی، آبتین برقی طراح صحنه، جواد مقدس صدابردار، زهرا صمدی طراح لباس، وحید مرادی مدیرتولید، مارال فتحی منشی صحنه، مهدی جودی تدوین، سمیرا بختیاری عکاس، علیرضا ابویی تصویربردار پشت‌صحنه و شهاب‌الدین نجفی جلوه‌های ویژه بصری.

انتهای پیام


10312164
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد هرساله به مناسبت شهادت امام صادق (ع)، مجالس عزاداری برگزار می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به تازگی بحث تخریب و گودبرداری ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج در خیابان بهشت تهران مطرح شده است با این حال روند تخریب این ساختمان ادامه دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دزفول یکی از مهم‌ترین حوزه‌های دفاعی و افتخارآفرینیِ در دفاع مقدس بوده است؛ در آن دوران شاید کنار خرمشهر بیشترین قصه و غصه در این شهر به وجود آمد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده «نون‌خ۵» گفت: برای نگارش فیلمنامه فصل پنجم «نون‌خ» نویسنده در چابهار مستقر شد و مسائل مختلف در زمینه محیط‌زیست و کولبر‌ها را بررسی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کوثری گفت: رسانه مثل هوا در زندگی همه ما جاری است و با افکار و عقاید مختلف با رسانه درگیر هستیم و با این مقوله و ابزار ارتباطی کار می‌کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» توجه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط فرهنگی و طرح مساله غزه از محور‌های مهم نخستین روز از ششمین مجمع جهانی گفتگو‌های فرهنگی در باکو بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «زاده شده برای پرواز»، «مصلحت»، «محموله نهایی»، «نامیرا»، «رادیکال» و «گریز از مرگ» فیلم‌هایی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: امسال یک سال سرنوشت ساز است؛ لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا ساخت «سلمان فارسی» طبق برنامه پیش برود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اسماعیلی گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با جمهوری آذربایجان داریم و تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یارانه اعتباری خرید کتاب از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه (۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور تخصیص داده می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است