ورزشی 21:26 - 01 بهمن 1399
یولیا پوتینتسوا، با انتشار عکسی از خودش در هتل که در آن تابلویی را در دست گرفته و نوشته: «ما به هوای تازه نیاز داریم»، اعتراضش به قرنطینه شدن در هتلی در استرالیا را اعلام کرد.

صراط:

یولیا پوتینتسوا، تنیس‌باز زن قزاقستانی با انتشار پستی در اینستاگرام اعتراض خود را از درون هتل محل اقامت خود در ملبورن بابت قرنطینه شدن به مدت دو هفته قبل از مسابقات اوپن استرالیا اعلام کرد.

اعتراض جالب زنان تنیسور برای قرنطینه شدن
مسابقات گرنداسلم استرالیا در وضعیتی بحرانی قرار گرفته است، چراکه با وجود حضور ورزشکاران در استرالیا، اعلام وضعیت اضطراری به دلیل پیدا شدن موارد جدید ویروس کرونا در پروازهای ورودی به این کشور، باعث شده تا ورزشکاران در هتل‌های خود قرنطینه شوند و نارضایتی‌های بسیاری از این بابت ایجاد شود. 

تنیس‌باز ۲۶ ساله قزاقستانی هم جزو کسانی بود که به شدت مسئولان برگزاری تنیس استرالیا را مورد انتقاد قرار داد. او معتقد است قوانین بسیار سختگیرانه در مورد قرنطینه که باعث شده ۷۲ بازیکن تنیس به اجبار در اتاق‌های خود حبس شوند، شرایط وحشتناکی را برای ورزشکاران ایجاد کرده است. 

پوتینتسوا، با انتشار عکسی از خودش در هتل که در آن تابلویی را در دست گرفته و نوشته: «ما به هوای تازه نیاز داریم»، اعتراض خود را به این موضوع نشان داد. 

پوتینتسوا، این پست را با هشتگ «دست‌کم ۱۰ دقیقه در روز» و «هوای تازه مهم است» منتشر کرد تا اعتراض کند که این بازیکنان حتی حق ترک کردن اتاق خود را ندارند. او گفته این بسیار سخت است که بخواهیم ۱۴ روز مسابقه دهیم بدون اینکه هیچگونه تمرینی انجام داده باشیم. او همچنین مسئولان برگزاری رقابت‌ها را به خاطر مجبور کردن بازیکنان به پذیرش اجباری این شرایط مورد انتقاد قرار داد. 

چندین روز قبل، او همچنین از این شکایت کرده بود که اتاقش در هتل، موش پیدا شده اما با وجود این اتفاق اجازه نداده‌اند که اتاقش را عوض کند. رقابت‌های گرنداسلم اوپن استرالیای قرار است از روز دوشنبه ۲۰ بهمن در ملبورن آغاز شود. این اولین گرنداسلم تنیس در سال ۲۰۲۱ به حساب می‌آید و به مدت دو هفته برگزار خواهد شد. 

در چند روز گذشته بسیاری از تنیس‌بازان تصاویری از خود را که در حال تمرین در اتاق‌های هتل بودند، منتشر کرده‌اند تا نشان دهند که آمادگی خود را با وجود این شرایط نیز حفظ می‌کنند. هرچند که بسیاری از آنها به این شرایط معترض هستند و اعتقاد دارند این اتفاق تأثیر زیادی روز نحوه عمکرد آنها در شروع مسابقات خواهد گذاشت. برنارد تامیچ تنیس‌باز استرالیایی و نامزد او که با هم در قرنطینه در هتل هستند نیز به این موضوع اعتراض کرده بودند که شرایط سختی وجود دارد و حتی از نظر بهداشتی نیز به مواردی در هتل‌ها اعتراض کرده بودند.

منبع: خبرورزشی


10913582
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است