اجتماعی 20:01 - 12 بهمن 1393
تهران – ایرنا – فرماندار پیشوا گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران با وحدت کلمه به پیروزی رسید و امروز نیز رمز بقای انقلاب اسلامی وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه است .

عباس ملکوتی خواه روز یکشنبه همزمان در جشن بزرگ من انقلابی ام که در سالن همایش های هلال احمر پیشوا برگزار شد اظهار داشت : مردم شهرستان پیشوا از نخستین روزهای حرکت انقلابی امام راحل و در 15 خرداد سال 42 با برتن کردن کفن، جان خود را تقدیم اسلام کردند تا حرکت مردمی امام راحل به انقلابی شکوهمند تبدیل شود.



وی گفت: آن چه باعث پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم طاغوت شد، وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه بود و این رمز عامل تداوم و بقاء این نظام الهی نیز می باشد .



وی افزود : انقلاب اسلامی ملت ایران معجزه ای الهی بود که با رهبری امام راحل در دل ظلمت رژیم شاه شکل گرفت و ملت ایران را از یوغ استکبار و بندگی کشورهای غربی نجات داد، انقلابی که امروز به الگوی تمامی آزادیخواهان جهت رهایی از بند استکبار تبدیل شده است.



ملکوتی خواه تصریح کرد: امروز با گذشت 36 سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شاهد مجد و عظمت روزافزون ایران اسلامی می باشیم، عظمتی که به برکت خون هزاران شهید و ایثار و از خودگذشتگی امام راحل به دست آمده و باید همواره قدردان آن بود.



فرماندار پیشوا گفت: سردمداران غرب و ایادی آنان باید بدانند که ملت ایران اسلامی هیچ گاه مسیر خود را از ارزش های انقلاب اسلامی جدا نکرده و در برابر خواسته های آنان سر تعظیم فرود نمی آورند حتی اگر این ایستادگی به قیمت از دست دادن جان آنان تمام شود.



وی تأکید کرد: امروز تمامی مردم و مسوولین وظیفه دارند تا با پیروی از اصول انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کرده و ارزش های آن را به نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی منتقل نمایند.



ملکوتی خواه همچنین با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان پیشوا گفت: امروز به برکت انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت های چشمگیر و قابل توجهی در حوزه های مختلف نصیب پیشوا شده و این منطقه از یک روستای در زمان شاه به یکی از شهرستان های تأئیرگذار در حوزه کشاورزی کشور تبدیل شده است.



تهرام/7254/1348

انتهای پیام /*


5753102
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است