اجتماعی 10:12 - 10 مرداد 1394
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در دربند خبر داد.

حریق دو خودرو در مجتمع مسکونی در دربند

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در ساعت 2:08 بامداد امروز یک حادثه حریق به آدرس دربند به سامانه 125 اطلاع داده شد که با توجه به اینکه مجتمع 30 واحدی بود، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و تشک نجات به محل اعزام کرد.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت پارکینگ این ساختمان که در طبقه همکف قرار داشت رخ داده و در پی آن یک دستگاه سواری هیوندا و سواری ال نود کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به چهار خوردوی دیگر بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه دود زیادی طبقات فوقانی و همچنین مجموعه ورزشی واقع در زیرزمین این ساختمان را در بر گرفته بود، گفت: خوشخبتانه به دلیل اینکه از درهای ضد حریق و ضد دود برای واحدهای این ساختمان استفاده شده بود، دود به درون واحدها وارد شده و به دستور فرمانده عملیات، تمامی ساکنان تا زمان اتمام عملیات اطفای حریق درون واحد ماندند.

ملکی ادامه داد: اما در این بین آتش ‌نشانان 12 تن را که امکان حضور در واحد را نداشته یا هنگام حادثه در راهروها بودند نجات داده که از این بین دو تن شامل یک زن و یک پیرمرد دچار مسمومیت ناشی از استنشاق دود شده و در اختیار عوامل اورژانس قرار داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان شعله‌های آتش در پارکینگ این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفا کرده و از سرایت آن به دیگر خودروها و دیگر طبقات جلوگیری کردند گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی درباره علت این حادثه نیز گفت: پس از اطفای حریق کارشناسان آتش نشانی به منظور بررسی علت این حادثه وارد عمل شدند.

انتهای پیام


6838361
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است