استانی 00:41 - 30 مهر 1393
فرماندار ویژه آمل پیشنهاد داد
فرماندار ویژه آمل با اشاره به رسیدگی به مناطق آلوده و آسیب‌پذیر در شهرستان‌های مازندران پیشنهاد ایجاد اشتغال معتادان مورد درمان از سوی مسئولان امر را داد.

ایجاد اشتغال برای معتادان در شهرستان‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، غلامحسین شفیع‌زاده سه‌شنبه شب در جلسه پیگیری ستاد کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان گفت: از سوی کمیته فرهنگی 9 منطقه آلوده و آسیب‌پذیر این شهرستان شناسایی شد.

وی بیان داشت: از این تعداد تاکنون هفت منطقه پاکسازی و کمیته فرهنگی وارد کار شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه معرفی برخی مناطق آمل به عنوان منطقه آلوده مورد تایید و موافقت نیست، ابراز داشت: در این مناطق افرادی هستند که هم‌اکنون در بدنه دولتی به ارائه خدمات می‌پردازند و وجود چند معتاد دلیل بر معرفی منطقه آلوده نمی‌شود.

شفیع‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون در این شهرستان دو منطقه آسیب‌پذیر و آلوده از سوی کمیته فرهنگی در دستور کار قرار گرفته، تصریح کرد: با هماهنگی این کمیته دستگاه‌های اجرایی متعدد در منطقه امت‌آباد در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی وارد کار شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل برگزاری دوره‌های آموزشی و اعزام روحانی به این منطقه، برگزاری مسابقات ورزشی، تاسیس پایگاه خدمات اجتماعی از برنامه‌های اجرا شده کمیته فرهنگی شهرستان آمل اعلام کرد و ادامه داد: در این منطقه معرفی افراد به کار، شناسایی خانواده‌های بد و بی‌سرپرست به دستگاه‌های حمایتی، تاسیس تولیدی خیاطی، نصب بنر شعار فرهنگی و صدور شناسنامه برای 150 نفر، صدور دفترچه بیمه خدمات درمانی برای 104 نفر و صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی برای 43 نفر از خانواده‌ها از سوی کمیته امداد صورت گرفته است.

وی رسیدگی به دیگر منطقه آمل واقع در خیابان رضوان 38 را از دیگر اقدامات مسئولان دانست و بیان داشت: هم‌اکنون با تلاش عوامل نیروی انتظامی این منطقه مورد پاکسازی قرار گرفته و حدود 5 کیلو انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به رسیدگی به مناطق آلوده و آسیب‌پذیر در شهرستان‌های مازندران پیشنهاد فراهم کردن زمینه اسکان بی‌خانمان‌ها و ایجاد اشتغال معتادان مورد درمان از سوی مسئولان امر را داد.

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه در این منطقه 40 نفر از معتادان برای درمان به ساری اعزام شدند، افزود: تخریب چهار واحد مسکونی به عنوان مکان معتادان، ایجاد شغل برای سه خانواده کولی و استقرار کیوسک در ورودی کوچه به منظور نظارت و کنترل منطقه در دستور کار قرار گرفت. 

وی در پایان خواستار تشکیل کلاس‌های آموزشی، پلمب کمپ‌های غیرمجاز، اجتماعی کردن موادمخدر در دانشگاه‌ها، فراهم کردن زمینه اسکان بی‌خانمان‌ها و ایجاد اشتغال معتادان مورد درمان از سوی مسئولان استان شد.


5008435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است