سیاسی 17:25 - 04 آبان 1399
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از توافق دولت و مجلس برای تامین منابع کالاهای اساسی، اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و تکمیل پروژه‌های ناتمام و توازن در مناطق محروم خبر داد.

توافق دولت و مجلس برای تامین منابع کالاهای اساسی و اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه بررسی تامین منابع کالاهای اساسی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با حضور قالیباف، زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس، عزیزی نماینده کرمانشاه، رضا خواه و نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه، پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی، خاندوزی عضو کمیسیون اقتصادی و جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس امروز برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مشترک مجلس و دولت، درخصوص منابع این طرح پس از بررسی های لازم توافق لازم صورت گرفت و مقرر شد، پورمحمدی مشورت لازم را با دولت انجام دهد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این توافق موضوع ۵۰ هزار میلیارد تومان بند(و)، تبصره ۲ در اختیار سازمان تامین اجتماعی بدون هیچگونه تغییر کماکان باقی می ماند.

حاجی بابایی تأکید کرد: منابع تامین کالاهای اساسی با رعایت مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در جهت تامین کالاهای اساسی بر مبنای  ۱۲۰ هزار تومان برای سه دهک پایین و ۶۰ هزار تومان برای ۴دهک بعدی خواهد بود.

حاجی بابایی به لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مناطق محروم هم اشاره کرد گفت: ۲۰ هزارمیلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

وی افزود: خط قرمز ما در این طرح، تامین کالاهای اساسی و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی بطور کامل است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در مذاکرات امروز پرداخت ۳۰ هزارمیلیارد تومان از  مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای کمک به این سازمان و  همچنین اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان غیر هیات علمی دانشگاهها بررسی شد، که علاوه بر بند(و)، به سقف تبصره ۲ افزوده شده است.

انتهای پیام


10779404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است