استانی 13:30 - 29 مهر 1393
نظری:
فاروج - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: توجه به حوزه سینمایی می تواند در روند فرهنگ سازی کودکان موثر باشد از این جهت باید به این حوزه بیشتر توجه شود.

توجه به حوزه سینمایی در روند فرهنگ سازی کودکان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نظری صبح سه شنبه در حاشیه اکران فیلم های سینمایی کودک و نوجوان در فرهنگسرای شهرستان فاروج در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استفاده خانواده ها به خصوص کودکان از محصولات سینمایی داخلی در تربیت فکری و ذهنی فرزندان بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: اکران فیلم های کودک و نوجوان که فاقد آثار مخرب هستند نیز می توانند در فرهنگ سازی و تربیت کوکان نقش داشته باشد.

نظری با تاکید براینکه خانواده یکی از ارکان اساسی و اصلی در تربیت فرزندان است تصریح کرد: خانواده ها در درجه اول نقش مهمی در رشد و تربیت کودکان و فرزندان خود به عهده دارند و در درجه بعدی آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی مربوط با اقدامات خوب می توانند فرزندان را برای حضور مفید و موثر در جامعه آماده سازند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر رفتارهای انسان از طریق یادگیری شکل می گیرد گفت: خانواده به عنوان اولین و مهمترین پایگاه یادگیری فرزندان محسوب می شود از این جهت ضرورت دارد تا رفتارهای ناصحیح خود را کنار بگذارند.

 به گفته این مسئول اگر پدر و مادر در چارچوب خانواده وظایف خود را به درستی انجام دهند به طور حتم فرزندان سالمی تربیت می کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج با بیان اینکه این اداره نیز به سهم خود در تربیت فرزندان گام هایی برمی دارد عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز خانواده انجمن سینمای جوان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان فاروج اقدام به پخش فیلم سینمایی با موضوع کودک و خانواده در فرهنگسرا کرد.

نظری افزود: با توجه به نبود سینما در شهرستان فاروج امیدواریم بتوانیم تجهیزات مربوط به اکران فیلمهای سینمایی را در شهرستان فراهم کنیم تا همشهریان در اوقات فراغت از این ظرفیت استفاده کنند.


5002893
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است