ورزشی 04:51 - 07 اردیبهشت 1403
مربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیم امید انتقاد کرد.

بوستانی:ایرانی جای وینگادا بود اعدامش می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، مربی دروازه‌بانان تیم استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: ما از ابتدای لیگ شروع خوبی داشتیم اما باخت به نفت، باعث شد 3امتیاز مهم را از دست بدهیم. من معتقدم مقابل نفت به خودمان باختیم و در واقع اشتباهات فردی که بازیکنان ما در صحنه دریافت گل داشتند. با اینحال به قول امیر قلعه نویی آن بازی به تاریخ پیوست و حالا هدف ما پیروزی در بازی های پیش رو است.



وی در مورد مصاف با فولاد تصریح کرد: ما با قهرمان فصل گذشته لیگ بازی داریم. البته در این بازی هم باز با غیبت چند بازیکن روبرو هستیم اما آماده ایم تا ان شاء الله 3 امتیاز کامل این بازی را مال خود کنیم.



استقلال با شکست مقابل نفت، صدرتشینی لیگ را از دست داد. بوستانی در این مورد می گوید: ما از ابتدای لیگ در صدر جدول بودیم اما نفت، این مهم را از ما گرفت. با اینحال، بازیکنانمان بر اهمیت کار واقف هستند و ان شاء الله مقابل فولاد، باز صدرجدول را مال خود خواهیم کرد.



مربی گلرهای استقلال، با اشاره به بازگشت دوباره کروش به ایران تصریح کرد: خوشحالیم که او برگشته و امیدواریم همراه تیم ملی در جام ملت های آسیا موفق باشد. فدراسیون برای حضور دوباره او تلاش زیادی داشت.



او امیدوار است که محسن فروزان، یکی از گزینه های اصلی دعوت به تیم ملی باشد: محسن از روزی که به استقلال آمد، روند خوبی داشته است. فکر می کنم در گسترش فولاد هم که بود حقش دعوت شدن به تیم ملی بود اما آنجا زیاد دیده نمی شد ولی حالا با حضور در استقلال می تواند یکی از کاندیداهای اصلی دعوت به تیم ملی باشد.دقت کنید که او در هفته های گذشته موفق ظاهر شده و این درحالی است که اگرچه خط دفاع جلوی او بازی می کرده اما در واقع دفاع های تخصصی ما نبودند. با این شرایط فکر می کنم حقش است به تیم ملی دعوت شود.



بوستانی در پایان با اشاره به دیدار اول تیم ملی امید و شکست سنگین این تیم مقابل ویتنام تصریح کرد: هیچکس انتظار چنین شکست سنگینی را نداشت. ویتنامی ها در این سالها بیکار ننشسته بودند اما تیم ملی ما که متشکل از بازیکنان بسیار خوبی هم هست، هرگز آن چیزی نبود که منتظرش بودیم. اگر همین نتیجه را یک مربی ایرانی گرفته بود اعدامش می کردند اما وینگادا چون خارجی است و کروش او را آورده، در موردش چیزی نمی گویند. با همه اینها امیدوارم این تیم به المپیک راه پیدا کند چون واقعا حیف است که تیم امید ما، از دست برود.












4740054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است