اجتماعی 15:08 - 10 اردیبهشت 1396
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آسیب دیدن 10 خودرو در حادثه حریق جوی آب خیابان شریعتی خبرداد.

خبرگزاری میزان: سید جلال ملکی گفت: ساعت 12 و 40 دقیقه، آتش سوزی داخل جوی آب در مسیر خیابان شریعتی، تقاطع پلیس به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.



وی افزود: بلافاصله نیروهای 5 ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کردند.



سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش گرفتن جوی آب اظهارکرد: پس از حضور آتش نشان ها در محل حادثه، مشاهده شد که داخل جوی آب در مسیر شریعتی به جنوب و همچنین خیابان پلیس آتش مشاهده می شود. 
 
 آسیب ۱۰ خودرو در حریق جوی آب


ملکی ادامه داد: در بخش هایی از جوی آب که سرپوشیده بود آتش از دهانه های جوی به بیرون زده و در سایر نقاط نیز حریق به خوبی قابل مشاهده بود.



وی خسارت دیدن 10 خودرو پارک شده در مسیر جوی آب آتش گرفته خبرداد و تصریح کرد: 10 خودرویی که در مسیر جوی آب قرار داشتند دچار آسیب شده ضمن اینکه تعدادی درخت و تابلو راهنمایی و رانندگی نیز خسارت دیدند.



سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار حریق در جوی آب خیابان شریعتی خبرداد و بیان کرد: با تلاش آتش نشان ها، حریق مهار شد و نیروهای ما عملیات خود را به اتمام رساندند.



ملکی در خصوص علت حادثه اذعان کرد: این احتمال وجود دارد که فردی اقدام به ریختن مایعات قابل اشتعال در درون جوی آب کرده و همین موضوع نیز سبب آتش گرفتن جوی آب شده است.




9057173
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است