اجتماعی 16:08 - 04 اسفند 1398

برادرکشی در جنت آباد شمالی

سرهنگ علیرضا یوسف‌وند، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این پرونده اظهار کرد: روز گذشته پسر جوانی در جنت آباد شمالی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از درگیری با برادر بزرگترش خبر داد که تیمی از مأموران کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأمور موتور سوار با حضور در جلوی خانه پدری پسر جوان تحقیقات را آغاز کرد که جوان ۳۱ ساله ادعا کرد برادر بزرگترش که اعتیاد به مواد مخدر دارد به او و همسرش فحاشی کرده و از دست کارهای او خسته شده است که در همین حین پدر خانواده برای میانجیگیری به جلوی در ساختمان آمد و همراه با مأمور پلیس شروع به آرام کردن پسرش کرد.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد ادامه داد: در حالی که مأمور پلیس با پدر و پسر جوان در حال صحبت بود ناگهان پسر بزرگ خانواده که اعتیاد به مواد مخدر دارد از پشت پنجره آشپزخانه در طبقه اول شروع به فحاشی به برادرش کرد که در این صحنه پسر جوان با بستن در خانه به روی پلیس و پدرش داخل خانه شد و مأمور پلیس و پدر خانواده پس از شکستن شیشه در ورودی موفق به باز کردن در خانه شدند اما وقتی وارد خانه شدند با صحنه خونینی روبرو شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: پسر بزرگ خانواده از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد که با اعلام این خبر به اورژانس خیلی زود پزشکان در محل حاضر شده و جوان زخمی را به بیمارستان سینا منتقل کردند اما این پسر به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

سرهنگ یوسف وند در خصوص صحنه قتل گفت: مأمور پلیس که در صحنه جرم حضور داشت جوان ۳۱ را هدف تحقیق قرار داد و این جوان در اعترافاتش عنوان کرد که وقتی وارد خانه شدم برادرم با چاقو به سمتم حمله کرد که با صندلی از خودم دفاع کردم و با صندلی آشپزخانه یک ضربه به دست بردارم زدم که همین باعث شد چاقو به بدن برادرم وارد شود و سپس روی زمین افتاد.

وی در پایان گفت: در صحنه جرم صندلی شکسته نیز وجود داشت که با دستور بازپرس ویژه قتل پسر جوان بازداشت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.


10409533
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است