ورزشی 17:27 - 27 مرداد 1398

محرومیت سنگین یک سرمربی و تغییر نتیجه یک بازی در لیگ برتر هندبال

به گزارش خبرنگار مهر، نشست عصر امروز کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در حالی با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون و سایر اعضا برگزار شد که تصمیمات این جلسه منجر به صدور حکمی سنگین برای بازیکن و باشگاه خاطی در لیگ دسته یک و برگشت نتیجه یک بازی حساس در هفته اول رقابت های لیگ برتر هندبال مردان و اعلام نتیجه تساوی بین دو تیم گردید.



بازی بین دو تیم ستارگان دشتستان و ذوب آهن اصفهان در هفته اول از سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ و در حالی به پایان رسیده بود که گل پنالتی تیم ذوب آهن در ثانیه آخر به ثمر نشسته بود. همین مسئله منجر به اعتراض تیم مقابل و بررسی جوانب آن گردید. در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون با اذعان اینکه گل ناشی از پنالتی بعد از سوت پایان بازی مردود است نتیجه این بازی را ۳۰ بر ۳۰ اعلام کرد تا این بازی با نتیجه تساوی ثبت گردد.



همین طور به دلیل ورود تماشگران در حین بازی نفت و گاز گچساران و فرازبام خاییز دهدشت مقرر شد تا در طی برگزاری ۶ ماهه لیگ یکی از بازیهای تیم نفت بدون تماشاچی برگزار شود. این در حالی است که تیم فرازبام خاییز دهدشت نیز از دوره قبل مسابقات لیگ یک جلسه محرومیت از حضور تماشاچی را دارد که باید در اولین هفته ای که میزبان لیگ است این جریمه برای تیم اعمال شود.



با توجه به اتفاقات حادثه در جریان بازی بین دو تیم زاگرس اسلام آباد و زغال سنگ طبس و عدم کنترل تماشاچیان تیم میزبان تذکر گرفت و تماشاچیان دیگر اجازه استفاده از بوق و شیپور در پشت نیمکت مهمان را نخواهند داشت.



جریمه تیم فرازبام خاییز دهدشت در فصل قبل لیگ برتر با درخواست تجدید نظر هیات استان به ۵ میلیون تومان کاهش یافت و مقرر شد تا این جریمه قبل از بازی هفته دوم لیگ سال جاری پرداخت شود.



امید جهانگیری بازیکن تیم ماهشهر از تیم های لیگ دسته یک، به دلیل عدم دریافت رضایت از باشگاه و هیات هندبال و عقد قرارداد با تیم نفت و گاز گچساران در لیگ برتر، محکوم به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدی و سه ماه محرومیت به صورت تعلیقی شد.



ضمن اینکه باشگاه هیات هندبال ماهشهر با توجه به استفاده از بازیکنی که در اختیار و قرارداد باشگاه دیگری بوده در صورت عدم ارائه رضایت نامه از باشگاه نفت و گاز گچساران به تاریخ انعقاد قرارداد به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز، به یک لیگ پایین تر ( لیگ دسته دوم ) سقوط خواهد کرد.

به دلیل تخلفات عدیده احسان مومنی مقدم سرمربی تیم سربداران سبزوار در رقابت های نوجوانان باشگاه های کشور مبنی بر درگیری فیزیکی با بازیکنان مقابل، رفتار خشونت آمیز و توهین آمیز محرز تشخیص داده شد و نامبرده به تنبیه یکسال محرومیت از حضور در تمام مسابقات ورزشی و جریمه نقدی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد. جریمه نقدی می بایست توسط باشگاه سربداران سبزوار به دلیل عدم اعمال نظارت صحیح  و موثر بر رفتار و اعمال غیر قانونی ورزشکار و ضرورت جبران خسارات وارده به محل برگزاری مسابقه حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ رای به حساب فدراسیون واریز شود.

همچنین یاسر هاشمی و علی صالحی راد  بنا بر تخلفات متعدد در رقابت های نوجوانان باشگاه های کشور  هر یک به ۶ ماه محرومیت قطعی از حضور در تمام مسابقات ورزشی محکوم شدند. تخلفات یونس عماد پور، ابوالفضل صمدی، سعید کلاته، مهدی محتشم نیا، علی اسمعیل زاده مقدم بنا بر نظر اعضاء کمیته انضباطی محرز تشخیص  داده شد و هریک به ۳ جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی محکوم شدند.


10212125
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است