استانی 11:24 - 06 شهریور 1393
فرمانده یگان حفاظت کل قوه قضاییه خبر داد
فرمانده یگان حفاظت کل قوه قضاییه گفت: جذب 25 هزار و 490 نیرو به سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه تصویب شده است.

تصویب جذب 25 هزار نیرو برای سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا یزدان‌پناه صبح امروز در حاشیه دیدار با مسئولان دستگاه قضا در استان بوشهر اظهار کرد: سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه کشور در شهریورماه سال گذشته راه‌اندازی شده که وظایفی را از سوی سازمان قوه قضاییه عهده‌دار شده است.

وی ادامه داد: در شرایط بحرانی سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و در کنترل عملیاتی نیروی انتظامی است.

فرمانده یگان حفاظت کل قوه قضاییه با بیان اینکه 20 ماموریت برای سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه تعریف شده، بیان کرد: حفاظت از اماکن قوه قضاییه، کارکنان دستگاه‌های قضایی، اسناد و مدارک، اموال منقول و غیر منقول از جمله فعالیت‌هایی است که برای یگان حفاظت قوه قضاییه تعریف شده است.

یزدان‌‍‌پناه بیان کرد: تامین امنیت همایش‌ها و اجتماعات و همچنین کنترل مبادی ورودی و خروجی ادارات تحت پوشش قوه قضاییه از وظایف یگان حفاظت قوه قضائیه به شمار می‌رود.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: برگزاری انتظامات داخل اماکن مرتبط با قوه قضاییه و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به دستگاه قضایی نیز توسط یگان حفاظت قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

وی در ارتباط با نحوه شکل‌گیری یگان حفاظت قوه در استان‌ها بیان کرد: یگان حفاظت قوه قضائیه در مراکز استان‌ها و مرکز شهرستان‌ها فعالیت خواهند کرد.

یزادن‌پناه در ارتباط با تعداد نیروهایی که در این سازمان فعالیت می‌کنند، اعلام کرد: جذب 25 هزار و 490 نیرو به سازمان یگان حفاظت قوه قضاییه تصویب شده است.

فرمانده یگان حفاظت کل قوه قضاییه با بیان اینکه سهمیه جذب سرباز برای این قوه افزایش پیدا کرده، گفت: در سهمیه سرباز وظیفه که در شهریورماه به یگان حفاظت استان بوشهر اختصاص می‌یابد 15 سرباز نیز به دستگاه‌های قضایی استان استان بوشهر اختصاص می‌یابد.


4585559
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است