علمی فناوری 17:02 - 27 فروردین 1403
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، تاکید کرد که واکنش مجامع بین المللی به اقدامات رژیم اسرائیل درخور نیست.

واکنش مجامع بین‌المللی به اقدامات رژیم اسرائیل درخور نیست

عبدالله معتمدی در حاشیه نشست بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی که پیرامون دفاع مشروع ایران و عملیات "وعده صادق" برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه اتفاق افتاد در دفاع از کشور اسلامی مان بود که ایران به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی داشته و مایه مباهات ما است.

وی ادامه داد: آیه قرآن است که می‌گوید اگر به شما تعدی و تجاوز شد شما نیز به مثل آن واکنش نشان دهید. وقتی بر خلاف قوانین بین الملی به کنسولگری به مثابه خاک ایران تجاوز و حمله می‌کنند، این حق جمهوری اسلامی است که ماسخ دهد و ایران محق است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به تجمع دانشجویان و اساتید این دانشگاه به منظور دفاع از عملیات "وعده صادق"، تصریح کرد: در این دانشگاه اساتید، کارکنان و دانشجویان گرد هم آمدند تا ضمن بزرگداشت این عمل موثر هم تقدیری از سپاه اسلام واز سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی داشته باشند. درواقع این پیامی به دنیا مخابره شد که اگر ایران مقتدر اسلامی تحت فشار قرار گیرد و تحت تجاوز قرار گیرد با همه توان خود پاسخ خواهد داد و از کیان خود دفاع می‌کند.

معتمدی توضیح داد: خداوند می‌فرماید ما چیز‌هایی از جمله جنگ را برای شما قرار دادیم در حالی که ممکن است جنگ برایتان کراهت داشته باشد. خدا می‌فرماید چه بسا چیز‌های را به ظاهر بدتان آید، اما به نفع شما باشد. این مایه حیات است که نظام جمهوری اسلامی می‌تواند با اقتدار از موجودیت خود دفاع کند. این امر هم باعث مباهات است و هم باعث می‌شود کسی جرات تجاوز به خاک ایران را به خود ندهد. این کاری پسندیده در قالب رفتاری هوشمندانه است. حتی به لحاظ آمادگی هم باید گفت این عملیات خیلی هم غافل گیر کننده نبود، اما علیرغم آمادگی رژیم صهیونیستی این عملیات موفقیت آمیز شد.


12047590
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ظاهراً HTC قصد دارد پس از مدت‌ها، با رونمایی موبایلی میان‌رده به بازار برگردد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ارزان‌ترین گوشی تاشدنی دنیا با صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی اولد و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌زودی عرضه می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان دانشگاه دوک آمریکا با یک آزمایش خون جدید و با کمک هوش مصنوعی توانستند تا هشت سال زودتر از تشخیص آسیب ساختاری توسط اشعه ایکس، تعیین کنند که آیا فرد به آرتروز زانو مبتلا می‌شود یا خیر.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد: آنچه موجب برتری کشورها می‌شود، میزان پیشرفت در زمینه‌های مرتبط با توسعه فناوری است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ برای بار سوم، با انتشار اصلاحات (سری چهارم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته تمدید شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از قریب به ۱۵ سال ۱۹ هزار مربی پرورشی و مشاور و مربی ورزشی برای مدرسه‌ها جذب می‌کنیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد: در کنار نمایشگاه، کارگاه‌هایی به منظور آشنایی دانشجویان با علایقشان برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» پس از عرضه محدود قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن، اکنون گوگل پلی امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در اختیار کاربران گذاشته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است