وبگردی 00:51 - 04 آذر 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: آغاز دیدار دوجانبه ظریف و کری ، نشست وزرای 1+5 تا ساعتی دیگر ، سوء استفاده مالی مدیر مالیاتی لرستان نارضایتی شدید مردم را به همراه دارد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زیر است:



آغاز رایزنی ظریف و کری/ یک منبع نزدیک به تیم هسته‌ای: گزینه تمدید مدنظر نیست/ نشست وزرای 1+5 تا ساعتی







 دیگر آخرین روز مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 با برگزاری دیدار و رایزنی وزیر خارجه کشورمان و هماهنگ‌کننده 1+5 در حال پیگیری است.



استرداد ۱۰ زندانی ایرانی از قطر/ تبادل دانشجویان دو کشور در دستور کار قرار دارد

 وزیر دادگستری با بیان اینکه توافقات قضایی مطلوبی با قطر داشته‌ایم، گفت: قرار است ۱۰ نفر از زندانیان ایرانی محکوم به حبس در قطر به کشورمان مسترد شوند.



موشک‌های مقاومت اسلامی یعنی سقوط رژیم صهیونیستی و فتح نهایی فلسطین/ آمریکا در برابر اقتدار نظام اسلامی تسلیم شده است

 فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان متمرکز بر تحریم اقتصادی هستند و در این عرصه فعالیت‌ کردن بسیار مهم است.



آغاز دیدار دوجانبه ظریف و کری

 دیدار دوجانبه وزرای خارجه ایران و آمریکا آغاز شد.



تسلیت حجت‌الاسلام منتظری در پی درگذشت شجاعی‌کیاسری

 رئیس دیوان عدالت اداری در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن شجاعی کیاسری رئیس سابق شعبه 10 دیوان عدالت اداری را تسلیت گفت.



نشست وزرای 1+5 تا ساعتی دیگر


 نشست داخلی وزرای 1+5 ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.



ضرورت ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای بر آرمان شهدا/ 3500 ایرانی زندانی در انتظار نگاه مسئولان

نماینده مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب گفت: بیش از 3 هزار و 500 ایرانی در خارج از کشور زندانی هستند که اکثر خانواده آنان نگرانند امیدواریم هر چه زودتر مسئولان ذیربط مشکلات آنان را حل کنند.



چوب سعودی لای چرخ هسته‌ای

 دیدار کری و سعود الفیصل، ساعتی پس از پنجمین نشست سه‌جانبه ایران، اتحادیه اروپا و امریکا انجام شد، در ابتدا گمانه‌زنی رسانه‌های خارجی حکایت از ملاقات سعود الفیصل با جواد ظریف هم داشت که البته این گمانه‌زنی بلافاصله از سوی مذاکره‌کنندگان ایرانی تکذیب شد.



سوء استفاده مالی مدیر مالیاتی لرستان نارضایتی شدید مردم را به همراه دارد

 نماینده خرم آباد و دوره در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی بیان داشت: رسیدگی به نارضایتی مردم و کارکنان از سوء استفاده مالی مدیر اداره مالیاتی استان لرستان درخواستی است که از شما دارم.



گروه‌های تکفیری حاصل غفلت مسلمانان است

 وزیر امور خارجه عراق گفت: گروه‌های تکفیری حاصل نفوذ برخی جریان‌های تندرو و همچنین غفلت مسلمانان و تحرکات تفرقه افکانه در جهان اسلام هستند.


5263355
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی رهبر انقلاب در دیدار شاعران گفتند: «اشعار حماسی درباره فلسطین باید ترجمه شود تا پیامش به مردم غزه برسد، خودمان را مخاطب این مطالبه دیدیم.» اما جهادی‌ها، کجا و قریحه شاعری، کجا؟ پس تلاش کردیم به شیوه خودمان به فرمان رهبری لبیک بگوییم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته یک متخصص روانشناسی، اعتقاد به برنده بودن سرانجامی ندارد و معمولاً مثل جنگ‌ها که برنده و بازنده دارد، خسارت آن در نهایت برای کسی است که بازنده را از میدان زندگی خود خارج می‌کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ابلاغ تعرفه‌های خدمات روانشناسی و دریافت حق ویزیت سلیقه‌ای روانشناسان؛ از ۳۵۰ هزار تومان گرفته تا ۲ میلیون تومان، ماجرایی تکراری است که هر سال از پایین بودن دخل و بالا بودن خرجِ کلینیک‌های روانشناسی آب می‌خورد؛ همین موضوع اما باعث شده استفا...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که کیفر اعدام و ترس از آن برای ایجاد ارعاب و واهمه در نهاد اشخاصی که مصمم به ارتکاب این جرائم هستند، موثر واقع نشده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» استادان دانشگاه‌های امریکا نیز به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند. اعتراضات در حمایت از فلسطین و اعتراض به نسل‌کشی درغزه به ۵۸ دانشگاه امریکا گسترش یافت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به استفتاء درباره حکم وجوب دفاع از ممالک اسلامی را می خوانید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» احساس غرق شدن در زندگی روزمره چیزی است که همه ما هر از گاهی تجربه می‌کنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دشمنان با به چالش کشیدن حجاب بانوان کشور ما و همسویی آن با بهانه‌های اقتصادی و سیاسی، پاکی و قداست زن مسلمان را نشانه گرفته‌اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گازگرفتگی یا خراشیده‌شدن توسط حیوانات، حتی موارد جزئی آن گاهی می‌تواند مشکل‌ساز شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مطالبات مردمی در حوزه عفاف و حجاب واقعیتی انکارناپذیر است. همین مسأله هم موجب شده تا حتی منتقدان طرح نور نتوانند در انتقادات‌شان این مسأله را نادیده بگیرند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است